Ik heb niet gezien dat Seven stelde dat er geen probleem is. Maar dat er woningen zijn die je kan kopen als je PERSE wil kopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ja geen enkel probleem dus.![]()
Flapdrol
Lah ja wat dat ben ik.quote:
Ik heb geen afbetaald deel. Aflossingsvrij tot 2071.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:49 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Bovenmodaal dus. Tja, je afbetaalde deel gebruiken voor de financiering van een extra woning. Als je het graag wil kan je genoeg. Je hebt meer te besteden dan mijn ouders hadden. Verder doe je ontzettend zielig en ben je echt super laag met je persoonlijke aanval.
Echt, super, super kansloos.
Ik reageer ook niet op seven papoea!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:51 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien dat Seven stelde dat er geen probleem is. Maar dat er woningen zijn die je kan kopen als je PERSE wil kopen.
Jij ook, doe ff normaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ja geen enkel probleem dus.![]()
Flapdrol
Excuus!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik reageer ook niet op seven papoea!
Nou zal ik je alvast vertellen dat je kopen dan een fabel is? Dat je straks een probleem hebt? En dat je een deel van de reden bent waarom dit niet meer kan en we hra afbouwen?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:51 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik heb geen afbetaald deel. Aflossingsvrij tot 2071.
Dar is mode.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom zou eigenlijk iedereen een huis moeten kunnen kopen?
Ach wat is normaal tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij ook, doe ff normaal.![]()
Geen enkele twintiger kan een woning kopen. Tenzij je bereid bent om ver buiten de randstad te wonen. Nou ja. Ikzelf kies ervoor om een eindje uit die richting te zitten en dan heb je dus blijkbaar toch een aantal mooie opties.
Maar six, waarop je reageert, maakt toch een valide punt?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:51 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien dat Seven stelde dat er geen probleem is. Maar dat er woningen zijn die je kan kopen als je PERSE wil kopen.
Het ergste is nog wel dat je niet kan quoten.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:41 schreef mspoez het volgende:
[..]
Sorry dat ik maar een onderwijzer ben, sorry dat ik alleenstaand ben, sorry dat ik geen gekocht kind heb, sorry dat ik mijn kinderen geen huis kan meegeven, sorry dat ik besta.
Nu quote jij de verkeerde hahaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:54 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Maar six, waarop je reageert, maakt toch een valide punt?
100% aflossingsvrij?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:51 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik heb geen afbetaald deel. Aflossingsvrij tot 2071.
Ik denk dat er naast poesz op dit moment geen enkele boomer mee post, of jij moet er een zijn... 😝quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Pfff boomers die moeite hebben de juiste persoon te quoten.
Yup. Geprobeerd te redden. Maar op een gegeven moment kan je maar beter mee doen 🤣quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:58 schreef Molo het volgende:
Dit topic qua beloop, WTF![]()
Benieuwd naar wat je gaat doen TS, leuk te volgen
Nouja 30-plussers dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:59 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik denk dat er naast poesz op dit moment geen enkele boomer mee post, of jij moet er een zijn... 😝
We overwegen nu een nieuwe keuken en woonkamer om in ieder geval maximale overwaarde te creëren. Maar we gaan het zien. We gaan niet over 1 nacht ijs. En ineens klinkt beleggen als best aantrekkelijk, maar daarmee wacht ik dan wel tot de economie weer instortquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:58 schreef Molo het volgende:
Dit topic qua beloop, WTF![]()
Benieuwd naar wat je gaat doen TS, leuk te volgen
Kun je me dit uitleggen? Ik ben immers een boemer en ik snap het niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:54 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Nou zal ik je alvast vertellen dat je kopen dan een fabel is? Dat je straks een probleem hebt? En dat je een deel van de reden bent waarom dit niet meer kan en we hra afbouwen?
Hypocriet en kansloos
[..]
Shit. Betrapt, net. Maar ik kan de dertig minner naast mij vragen of die een andere mening heeft 🤣quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja 30-plussers dan.
En dat poesz zich als een van de weinige ouderen zich uitspreek voor de rechten van jongeren verdient een pluim.
Je denkt niet echt dat je een aflossingsvrije hypotheek niet af hoeft te lossen, toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:03 schreef mspoez het volgende:
[..]
Kun je me dit uitleggen? Ik ben immers een boemer en ik snap het niet.
Nee dat denk ik niet, daarom heb ik ook een verzekering die als ik door de middenberm ga mijn schuld aflost. Doe ik iets fout?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je denkt niet echt dat je een aflossingsvrije hypotheek niet af hoeft te lossen, toch?
Iets zegt me dat die verzekering niet jouw huis gaat aflossen als de looptijd verstreken is en jij nog niet de vangrail hebt geraakt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:05 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, daarom heb ik ook een verzekering die als ik door de middenberm ga mijn schuld aflost. Doe ik iets fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |