abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 december 2020 @ 11:12:38 #76
39237 crew  H_T
2733
pi_196962435
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:09 schreef Arizona het volgende:
@:Meke Je hebt het juist, precies het feit dat ik wat achter me laat maakt het zo moeilijk. Als ik hier nog geen "historie" had, dan was een nieuwe baan nog steeds eng en spannend maar ja, dan móet je wel :P.
Nu denk ik, wat doe ik mezelf aan, waarom kan ik niet gewoon tevreden zijn met wat ik heb.

Bezig met het lijstje. En ik begin ook aan mezelf te twijfelen. Wil ik deze nieuwe baan omdat ik het écht wil, of wil ik dit omdat het zo hoort, dat je kansen pakt als die je geboden worden. In dit geval dus kansen om te groeien in je carriere (financieel ook). Een mooie puinhoop in mijn hoofd dus. Ik denk dat ik een enkeltje R&P ga boeken :')
Stel dat je wel gaat voor de nieuwe baan: denk je dan dat je daar over vijf jaar spijt van hebt? En als je het toch niet doet, heb je daar dan over vijf jaar spijt van?

De eerste maanden zal je sowieso twijfelen of je wel de juiste keuze hebt gemaakt, welke keuze dat ook gaat zijn.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:13:09 #77
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196962451
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:10 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:13:42 #78
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196962463
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:12 schreef Strani het volgende:

[..]

:D

Moet wel bij gezegd worden dat je echt proactief bent gaan zoeken naar iets nieuws toch? Het kwam niet zomaar op je pad, of wel? Niet om je de ene of de andere kant op te sturen hoor, maar gewoon even om je lijstje duidelijk te krijgen.
Ik ben van de zomer op zoek geweest naar een andere baan. Toen niet geworden. Voor déze baan ben ik benaderd.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:14:13 #79
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196962470
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:13 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ben van de zomer op zoek geweest naar een andere baan. Toen niet geworden. Voor déze baan ben ik benaderd.
Ah oké. Waarom was je van de zomer dan uiteindelijk gestopt met zoeken?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 december 2020 @ 11:15:09 #80
39237 crew  H_T
2733
pi_196962499
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:13 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ben van de zomer op zoek geweest naar een andere baan. Toen niet geworden. Voor déze baan ben ik benaderd.
Maar het plan op zoek te gaan naar een andere baan komt dus wel bij jou vandaan :) Niet specifiek deze baan, maar het leek de moeite om wat anders te gaan doen toch?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 11:15:24 #81
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_196962503
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:13 schreef Strani het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:16:32 #82
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196962532
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 11:16:39 #83
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_196962537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 10:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja en ja!

Ik wist ook niet wat ik zag! We hebben zelfs al op elkaar gereageerd! (Als iemand een handtekening van me wil zou ik dat wel begrijpen)
Met je spleenheup
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 11:17:17 #84
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_196962553
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:16 schreef Strani het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:18:19 #85
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196962571
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:19:16 #86
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196962593
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:12 schreef H_T het volgende:

[..]

Stel dat je wel gaat voor de nieuwe baan: denk je dan dat je daar over vijf jaar spijt van hebt? En als je het toch niet doet, heb je daar dan over vijf jaar spijt van?

De eerste maanden zal je sowieso twijfelen of je wel de juiste keuze hebt gemaakt, welke keuze dat ook gaat zijn.
Spijt over nieuwe baan? Misschien wel, als de organisatie toch niet bij mij blijkt te passen. Ze lijken wat prestatiegerichter dan mijn huidige baan en ik weet niet of dat past, heb niet eerder in zo'n organisatie gewerkt. Ze zeggen veel kansen te bieden maar dat je die wel moet grijpen. Nog beter salaris. Op het oog mooie projecten te doen.
Spijt over het niet doen? Misschien wel. Ik weet niet wat ik vervelender ga vinden. Als ik blijf is dit het vooruitzicht: Weinig doorgroeien in mijn huidige baan, gewoon aanklooien zoals nu, met niet al te veel stress maar ook niet al te veel uitdaging. En gewoon iedere maand mijn goede salaris op de bank.

Ik heb dus eergisteren al mondeling opgezegd, denk niet dat mijn manager het erg vindt als ik dat weer intrek :P Maar ik wil niet alleen voor hun, maar ook voor mezelf gewoon duidelijkheid en die krijg ik maar niet voor mezelf geschept.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 11:19:37 #87
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_196962601
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:18 schreef Strani het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_196962609
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:10 schreef H_T het volgende:

[..]

Het ging ook niet echt mis, maar de suikerteefjes (of in elk geval de mijne) hadden beter nog wat langer in de pan kunnen liggen voor meer warmte en meer mushy zachtheid. Nu hadden ze nog een beetje stevigheid erin zitten
Weet zeker dat het hoe dan ook heel lekker was O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:23:01 #89
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196962658
Tong80 heeft mij gequote :@ *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:14 schreef Strani het volgende:

[..]

Ah oké. Waarom was je van de zomer dan uiteindelijk gestopt met zoeken?
Nou, wat óók meespeelt is dat de baan van mijn vriend dus nog steeds op de tocht staat. Heb ik ooit eerder wel iets over geplaatst, dat ze gaan reorganiseren. En ik was gewoon druk met andere dingen, Keek wel naar andere banen maar dé baan kwam niet voorbij meer.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:15 schreef H_T het volgende:

[..]

Maar het plan op zoek te gaan naar een andere baan komt dus wel bij jou vandaan :) Niet specifiek deze baan, maar het leek de moeite om wat anders te gaan doen toch?
Klopt inderdaad. Maar nu twijfel ik dus of déze baan, die mij in de schoot geworpen is, wel de moeite waard is om te switchen.
Die baan waar ik op de zomer op gesolliciteerd had en waarbij ik het niet geworden ben, lijkt me nog steeds een leukere baan :P

Ik weet dat ik 100% zelf de keuze moet maken maar vind het wel heel prettig om te moeten nadenken over jullie vragen en reacties allen :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:24:35 #90
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196962704
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:23 schreef Arizona het volgende:
Nou, wat óók meespeelt is dat de baan van mijn vriend dus nog steeds op de tocht staat. Heb ik ooit eerder wel iets over geplaatst, dat ze gaan reorganiseren. En ik was gewoon druk met andere dingen, Keek wel naar andere banen maar dé baan kwam niet voorbij meer.
Ah ja dat weet ik nog wel ja dat je dat verteld had. Als dat nu niet had meegespeeld, welk effect zou het dan hebben op je huidige keuze?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_196962710
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:10 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:26:01 #92
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196962743
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:10 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier wou ik ook nog op reageren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 december 2020 @ 11:26:24 #93
39237 crew  H_T
2733
pi_196962752
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:19 schreef Arizona het volgende:

[..]

Spijt over nieuwe baan? Misschien wel, als de organisatie toch niet bij mij blijkt te passen. Ze lijken wat prestatiegerichter dan mijn huidige baan en ik weet niet of dat past, heb niet eerder in zo'n organisatie gewerkt. Ze zeggen veel kansen te bieden maar dat je die wel moet grijpen. Nog beter salaris. Op het oog mooie projecten te doen.
Spijt over het niet doen? Misschien wel. Ik weet niet wat ik vervelender ga vinden. Als ik blijf is dit het vooruitzicht: Weinig doorgroeien in mijn huidige baan, gewoon aanklooien zoals nu, met niet al te veel stress maar ook niet al te veel uitdaging. En gewoon iedere maand mijn goede salaris op de bank.

Ik heb dus eergisteren al mondeling opgezegd, denk niet dat mijn manager het erg vindt als ik dat weer intrek :P Maar ik wil niet alleen voor hun, maar ook voor mezelf gewoon duidelijkheid en die krijg ik maar niet voor mezelf geschept.
Het moet wel bij je passen ja. Ik heb vroeger callcenterwerk gedaan en dat vond ik prima te doen, zolang ik niets hoefde te verkopen. Bij mijn laatste callcenterfunctie moest dat wel, en dat vond ik echt helemaal niks. Daar ben ik toen vertrokken om weer bij mijn oude stageplek te gaan werken, ook al kreeg ik daar in eerste instantie maar een contract voor twee maanden en een lager uurloon. Dat contract werd steeds verlengd en uiteindelijk een vast contract, maar die zekerheid was er niet. Die overstap was makkelijk omdat ik echt heel graag weg wilde, dat is bij jou nu een ander verhaal
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:27:51 #94
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196962783
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:24 schreef Strani het volgende:

[..]

Ah ja dat weet ik nog wel ja dat je dat verteld had. Als dat nu niet had meegespeeld, welk effect zou het dan hebben op je huidige keuze?
Lastig. Ik ben dus bezig met mijn lijstje en deze kwam op de Blijven-zijde. Het is niet één ding dat de doorslag geeft, het is een combinatie van allerlei dingen die ik op een rijtje moet krijgen. Mijn vriend zegt dat ik het niet mee moet laten tellen maar onbewust doe je dat wel. We hebben net een dure verbouwing gehad, we kunnen ons niet echt het wegvallen van een inkomen veroorloven, laat staat twee, mocht mijn nieuwe baan ook geen succes worden :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:28:43 #95
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196962799
Wij gaan even brunchen, brb.

:*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 december 2020 @ 11:30:11 #96
39237 crew  H_T
2733
pi_196962826
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:23 schreef Arizona het volgende:
[..]

Klopt inderdaad. Maar nu twijfel ik dus of déze baan, die mij in de schoot geworpen is, wel de moeite waard is om te switchen.
Die baan waar ik op de zomer op gesolliciteerd had en waarbij ik het niet geworden ben, lijkt me nog steeds een leukere baan :P

Ik weet dat ik 100% zelf de keuze moet maken maar vind het wel heel prettig om te moeten nadenken over jullie vragen en reacties allen :)
Als soortgelijke banen als die zomerbaan met enige regelmaat langskomen kan je ook nog de overstap wagen, kijken hoe het daar is en als het niet bevalt gewoon verder gaan met solliciteren :) Als die andere baan maar eens in de twintig jaar langs komt gaat dat natuurlijk niet, maar dan is die kans sowieso verkeken. Komt zo'n baan elk jaar langs, dan is de volgende vacature voor die functie niet zo ver weg meer
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_196962854
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:28 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan even brunchen, brb.

:*
Eet smakelijk! :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:37:47 #98
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_196963024
@Arizona
Ik ben niet zo'n expert op het gebied van het wisselen van banen, want heb dat ook nog niet gedaan tot nu toe :D
Maar wat jouw uiteindelijke keuze ook wordt, dat je zo'n sprong in het diepe überhaupt overweegt, zegt ook wat over de groei die je als persoon hebt doorgemaakt! (En, dat je toch al bezig bent geweest met een overstap en hier ook wel verregaande interesse in hebt, zegt misschien ook wel wat over hoe graag je (onbewust) een stap wil maken?)
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:40:07 #99
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196963078
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:27 schreef Arizona het volgende:

[..]

Lastig. Ik ben dus bezig met mijn lijstje en deze kwam op de Blijven-zijde. Het is niet één ding dat de doorslag geeft, het is een combinatie van allerlei dingen die ik op een rijtje moet krijgen. Mijn vriend zegt dat ik het niet mee moet laten tellen maar onbewust doe je dat wel. We hebben net een dure verbouwing gehad, we kunnen ons niet echt het wegvallen van een inkomen veroorloven, laat staat twee, mocht mijn nieuwe baan ook geen succes worden :P
Ik snap wel dat je vriend dat zegt ja, maar toch is het logisch dat je het wel degelijk mee laat tellen. Ik ben benieuwd naar hoe je lijstje zich verder ontwikkelt!

Brunch fijn!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_196963169
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 09:33 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Werk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')