Nee, Move On Up.quote:
Wat voor hoedjes?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:46 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOVE ON UP!!
DANSEN EN HOEDJES OPZETTEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
197 plekken gestegen, is goed gelukt dit jaarquote:
Gaat niet gebeuren. Nog 11 andere nummers in dat uur ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:46 schreef Viv het volgende:
Mag hopen dat ze een paar minuten van die extra 8 uur benutten voor de volledige versie van In-A-Gadda-Da-Vida. Ieder jaar stem ik daarop vanwege de drumsolo en ieder jaar draaien ze de radio-edit zonder drumsolo.
Dat was in het vorige deel ook, waar ik na heet slotje bleef hangenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, we vonden het wel handig om het in de Top 2000-reeks over de Top 2000 te hebben.
volgens mij niet, maar hij is wel lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:46 schreef PippenScottie het volgende:
Nou mister Bassman, ken je hem?
Briljant dus.quote:
Wel onbepaald?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Nog 11 andere nummers in dat uur ofzo.
Troll?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
volgens mij niet, maar hij is wel lekker
Ik heb ook precies daarom op Iron Butterfly gestemd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:46 schreef Viv het volgende:
Mag hopen dat ze een paar minuten van die extra 8 uur benutten voor de volledige versie van In-A-Gadda-Da-Vida. Ieder jaar stem ik daarop vanwege de drumsolo en ieder jaar draaien ze de radio-edit zonder drumsolo.
Ik stel een pannendekselprotestactie voor als ze het weer flikken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:46 schreef Viv het volgende:
ieder jaar draaien ze de radio-edit zonder drumsolo.
Dat niet eens, ik leef gewoon onder een rots met sommige nummersquote:
Stem er al jaren op. Maar goed, beter dat ie met naam genoemd wordt in de lijst dan dat ie er helemaal niet in staat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb ook precies daarom op Iron Butterfly gestemd.
Maar ik had al snel door dat we niet op lange versies hoeven te rekenen.
Ik denk op 31 december een paar keer. Om daar dan op te kunnen wijzen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb ook precies daarom op Iron Butterfly gestemd.
Maar ik had al snel door dat we niet op lange versies hoeven te rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |