abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2021 @ 17:55:50 #276
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_199472199
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]

[..]

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_199472228
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:55 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat was toch gewoon humor?

Maar oke jullie gaan dus nu allerlei zaken opzoeken, dat mag. In het topic wat ik hier aangaf is wel duidelijk wat er gaande is, daar is ook opgeschoond, in de toekomst alleen maar meer als jullie je zo blijven gedragen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2021 17:57:43 ]
pi_199472232
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:55 schreef Phoenyx-God het volgende:
Context is alles.
Iemand zegt 10 keer idioot, een ander zegt 1 keer debiel.
De ene scheldt de ander de hele tijd uit, de ander zegt dat hij zijn pilletje moet nemen.
Iemand zegt dat hij netjes doet en ik moet aantonen dat het niet is, ik ben daar nu niet mee bezig en ga niet nu terugkijken. Is wel genoeg te vinden hoor, misschien later vanavond of morgen ofzo maar vind het nogal raar omdat jij ook de hele tijd naar reageert juist.

Zoals ik al zei heb ik niet het idee dat jullie objectief naar jullie reacties kunnen kijken en mods mogen daar best wat dieper induiken.
Wie wijst, bewijst. Zo simpel is het. Er worden hier in no time drie voorbeelden van jouw gedrag gegeven. Jij kan geen enkel voorbeeld geven van mijn zogenaamde gedrag.
pi_199472243
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:55 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee ik ben super blij dat ik niet iedereen een hand moet schudden en 3 zoenen geven. Die regel hou ik erin :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199472244
Ik laat dit verder maar over aan de mods, die zijn ook niet blind, hebben TR's ontvangen dus weten ook wel ondertussen wat er speelt
pi_199472278
Oh kut ik zit in FB :o
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199472290
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:55 schreef Phoenyx-God het volgende:
Context is alles.
Iemand zegt 10 keer idioot, een ander zegt 1 keer debiel.
De ene scheldt de ander de hele tijd uit, de ander zegt dat hij zijn pilletje moet nemen.
Iemand zegt dat hij netjes doet en ik moet aantonen dat het niet is, ik ben daar nu niet mee bezig en ga niet nu terugkijken. Is wel genoeg te vinden hoor, misschien later vanavond of morgen ofzo maar vind het nogal raar omdat jij ook de hele tijd naar reageert juist.

Zoals ik al zei heb ik niet het idee dat jullie objectief naar jullie reacties kunnen kijken en mods mogen daar best wat dieper induiken.
Misschien is dit het moment om je pilletje te nemen
pi_199472300
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik laat dit verder maar over aan de mods, die zijn ook niet blind, hebben TR's ontvangen dus weten ook wel ondertussen wat er speelt
Ik ga vanaf nu ook al jouw wanstaltige gedrag TRen.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 17 mei 2021 @ 18:06:03 #284
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_199472370
Waarom TR-en jullie van alles in een feedbacktopic hee. In FB wordt alles al gelezen, je weet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 17 mei 2021 @ 18:08:57 #285
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_199472406
Hier mijn oordeel: @Phoenyx-God gedraag je! Je kan ook lief en normaal zijn, doe dat dan ook gewoon! We houden je in de gaten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_199472444
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:08 schreef Paul het volgende:
Hier mijn oordeel: @:phoenyx-god gedraag je! Je kan ook lief en normaal zijn, doe dat dan ook gewoon! We houden je in de gaten
Raar, ik gaf hier juist aan dat er zelfs werd gezegd dat ik me maar dood moet schieten en dit is de eindconclusie hier.
pi_199472574
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:11 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Raar, ik gaf hier juist aan dat er zelfs werd gezegd dat ik me maar dood moet schieten en dit is de eindconclusie hier.
Waarom mag jij dan, volgens jezelf, wel tegen iemand zeggen dat hij moet sterven?
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 18:18:44 #288
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_199472581
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:11 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Op die TR is adequaat gereageerd. Daarnaast mag je ook wel eens naar je eigen postgedrag kijken. Af een toe wat zelfreflectie toepassen, kan geen kwaad. Vooral niet als je telkens in een slachtofferrol belandt. Het komt vaak, nagenoeg altijd, van twee kanten namelijk.
F.K.A. SuperwormJim
pi_199472602
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Waarom zo flauw reageren? Ik werk als ICT'er bij een goede-doelenorganisatie. Wat doen jullie wat meer waard is?
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Iedereen kan hier zoveel zogenaamd maar de simpelste spelling is nog teveel gevraagd, is niet om vervelend te doen maar jullie zeiken op mij terwijl ik wel gewoon werk
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 22:18 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Ja dat is heerlijk, voor homo's, de rest boeit het weinig
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 22:03 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Omdat de mensen hier hun mond vol hebben met van alles en nog wat maar de basiszaken van het leven nog niet eens voor elkaar lijken te hebben.
En na dit (en nog veel meer) geschreven te hebben eindigt ie met

quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 22:38 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Nou dat ben ik volgens anderen elke avond maar ik reageer juist gewoon netjes
pi_199472614
quote:
99s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:18 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Op die TR is adequaat gereageerd. Daarnaast mag je ook wel eens naar je eigen postgedrag kijken. Af een toe wat zelfreflectie toepassen, kan geen kwaad. Vooral niet als je telkens in een slachtofferrol belandt. Het komt vaak, nagenoeg altijd, van twee kanten namelijk.
Ja zoals ik al zei, mensen vinden het niet fijn als je jezelf God noemt. Is dat dan iets wat je niet mag doen volgens jullie en is het daarom van beide kanten de schuld? Ik denk dat jullie ook wel weten dat dit eenzijdig is en jullie tolereren het omdat jullie het zelf ook niet fijn vinden maar het is helemaal niet objectief bekeken
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 18:21:09 #291
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_199472624
Samenvattend:
Mods zien niet alles, zeker niet in DTS.
Plaats TR's.
Kijk ook eens naar je eigen postgedrag in plaats van alleen maar te wijzen.

Als we dit met z'n allen doen, wordt ONZ nóg gezelliger *O*
Wat een fijne feedback, dit. Heerlijk constructief bilateraaltje dit. Dank daarvoor aan allen. :D
F.K.A. SuperwormJim
pi_199472636
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:19 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

En na dit (en nog veel meer) geschreven te hebben eindigt ie met
[..]

Context is het sleutelwoord. Plaats hier de hele gesprekken dan zie je waarom iemand zo reageert, is nog heel netjes in vergelijking met jullie zoals ik al zei. Maar goed, ik word in de gaten gehouden, jullie kunnen gewoon zo doorgaan als jullie deden. Er is nu 1 keer tegen jullie ingegrepen, misschien een reden om de volgende keer wat normaler te doen maar gezien het verleden heb ik daar niet veel vertrouwen in

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2021 18:23:30 ]
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 18:23:26 #293
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_199472666
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:20 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Ja zoals ik al zei, mensen vinden het niet fijn als je jezelf God noemt. Is dat dan iets wat je niet mag doen volgens jullie en is het daarom van beide kanten de schuld? Ik denk dat jullie ook wel weten dat dit eenzijdig is en jullie tolereren het omdat jullie het zelf ook niet fijn vinden maar het is helemaal niet objectief bekeken
Je lijkt wel mijn zoontje van 6 die zich ook focust op één voorval. Ik zei: kijk eens af en toe naar je eigen postgedrag. Jij leest: ik mag mezelf geen God noemen, miemiemiemie.
Dat zeg ik niet.
Lees: kijk af en toe eens naar je eigen postgedrag.
Geen drama van maken, gewoon af en toe wat zelfreflectie en daar iets mee doen.
Zou iedereen moeten doen. Wordt de wereld alleen maar beter van. ONZ ook. :)
F.K.A. SuperwormJim
pi_199472695
Plottwist: het IS je zoon die op 1 of andere manier toegang tot FOK heeft te weten krijgen. :o
pi_199472700
quote:
99s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:23 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Je lijkt wel mijn zoontje van 6 die zich ook focust op één voorval. Ik zei: kijk eens af en toe naar je eigen postgedrag. Jij leest: ik mag mezelf geen God noemen, miemiemiemie.
Dat zeg ik niet.
Lees: kijk af en toe eens naar je eigen postgedrag.
Geen drama van maken, gewoon af en toe wat zelfreflectie en daar iets mee doen.
Zou iedereen moeten doen. Wordt de wereld alleen maar beter van. ONZ ook. :)
Nu lijk ik weer een 6 jarige. En in plaats van dat jullie gepast ingrijpen moet ik vooral naar mijzelf kijken. Je hebt toch gelezen hoe mensen doen? Daar zijn zogenaamd aanleidingen voor maar die zijn helemaal niet TR waardig. Het wordt steeds gekker
  maandag 17 mei 2021 @ 18:26:37 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199472729
Ik doe even de groetjes aan mijn moeder :W
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 17 mei 2021 @ 18:26:48 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199472733
Bijna vol
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 18:26:51 #298
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_199472734
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:25 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Nu lijk ik weer een 6 jarige. En in plaats van dat jullie gepast ingrijpen moet ik vooral naar mijzelf kijken. Je hebt toch gelezen hoe mensen doen? Daar zijn zogenaamd aanleidingen voor maar die zijn helemaal niet TR waardig. Het wordt steeds gekker
Daar ga je weer. Stop eens met dat selectief lezen.
Er wordt gepast ingegrepen. Daarnaast is het handig als je ook naar jezelf kijkt.
F.K.A. SuperwormJim
pi_199472760
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:25 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Laten we de context even vergeten, wat vind je van de voorbeelden die ik postte? Waren die echt netjes? Laten we nu eens doen alsof jij echt onschuldig bent. Passen die reacties van jou bij een onschuldig iemand? Mag ik voorstellen dat je de volgende keer niet zo reageert maar meteen een TR indient en ze verder negeert en er niet op ingaat? Dan gaan we eens kijken hoe dat loopt. Hoe klinkt dit?
  maandag 17 mei 2021 @ 18:28:25 #300
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_199472766
2
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')