Daar zie ik geen reden voor.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:32 schreef DeVragensteller het volgende:
Hier kan wel een slotje op:
ONZ / Republiek of Monarchie? #1
Mijn eigen topic btw
Omdat jij hemzelf maakte, en @foefie niet dit topic gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:23 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarom mag hier wel een TT met foefiegod en als ik eentje open mag dat niet?
Zonder IQ is wel heel laag hoor, kan ik niet minstens 50 IQ krijgen?quote:Op zaterdag 24 april 2021 20:01 schreef PhoenyxGod het volgende:
[..]
Omdat jij hemzelf maakte, en @:foefie niet dit topic gemaakt heeft.
Alleen narcisten zonder IQ maken zelf topics met zulke TT's over zichzelf.
quote:Op zaterdag 24 april 2021 19:23 schreef Phoenyx-God het volgende:
Wacht wie is nou de echte?quote:Op zaterdag 24 april 2021 20:01 schreef PhoenyxGod het volgende:
[..]
Omdat jij hemzelf maakte, en @:foefie niet dit topic gemaakt heeft.
Alleen narcisten zonder IQ maken zelf topics met zulke TT's over zichzelf.
Ikquote:Op zaterdag 24 april 2021 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Wacht wie is nou de echte?
Okequote:
Ikquote:Op zaterdag 24 april 2021 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2021 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Daaromquote:Op zaterdag 24 april 2021 19:23 schreef Phoenyx-God het volgende:
haha huhquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:56 schreef spinazieruiker het volgende:
Hoeveel TR's moeten er gezet worden voor die bastognebagger gesloten wordt?
Zonnestraal toch opquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:56 schreef spinazieruiker het volgende:
Definieer 'bastognebagger'.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:56 schreef spinazieruiker het volgende:
In ONZ wordt iedere TR afzonderlijk beoordeeld en behandeld. TR's blijven nooit lang open staan.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
haha huh
Tevens denken dat er in onz iets gedaan wordt met tr's
Als je die TR's echt had beoordeeld had je die graag niet serieus hoeven stellen gastquote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Definieer 'bastognebagger'.
[..]
In ONZ wordt iedere TR afzonderlijk beoordeeld en behandeld. TR's blijven nooit lang open staan.
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag .... gast. Daarnaast zijn er meerdere mods in ONZ en ben ik daarom niet de enige die TR's afvinkt.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als je die TR's echt had beoordeeld had je die graag niet serieus hoeven stellen gast
Je weet best dat ik die bagger van Kluun bedoel, die in elk forum geslot wordt behalve hier...quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag .... gast. Daarnaast zijn er meerdere mods in ONZ en ben ik daarom niet de enige die TR's afvinkt.
Ok, duidelijk.quote:Op zondag 9 mei 2021 06:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Je weet best dat ik die bagger van Kluun bedoel, die in elk forum geslot wordt behalve hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |