Gerda's kregen stemrechtquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Waarom is dit nummer een nieuwe binnenkomer?
Regent het daar ook al zoveel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De keeper van RM Castilla, Julio in regenjas!
Wij van 1981 zijn wél jongquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Bijna veertig en liefhebber.
(O.k., niet jong, maar wel voor dit nummer.)
Ik heb het gevoel dat niemand in die leeftijd/geslacht combinatie een goeie muzieksmaak heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:42 schreef Berkery het volgende:
93% van de stemmers is vrouw. Gemiddelde leeftijd 63
niet dichter bij huis op de Sierra Nevada ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik krijg hiervan zin om een fles tequila te drinken terwijl ik paardrij in de woestijnen van New Mexico.
Bruur van Gyrano denk ikquote:
Ik vind New Mexico sowieso een wat vreemde keuze.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
niet dichter bij huis op de Sierra Nevada ofzo?
Geen idee wat hier passeert, maar hier houdt mijn Spaans wel op.quote:
Ik las Yaaaaa van D-Shake (1990)quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zucht. Ik was iets aan het kijken wat deze oor aids naar de achtergrond verdrong maar helaas niet lang genoeg.
Gaat er tenminste toch nog iets goedquote:
He would be our Hero babyquote:
Nou, Child in Time was favoriet bij mijn te vroeg overleden schoonmoeder.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat niemand in die leeftijd/geslacht combinatie een goeie muzieksmaak heeft.
Het regende goals, daarom werd ie zanger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |