Meer van die mensen die in quarantaine moeten en daar zich helemaal niet aan houden en gewoon door gaan met hun dagelijkse dingen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tja.. jouw post loopt ook niet over van 'samen' leving.
Aso's en 'fatsoenlijke' mensen?
Wanneer ben je een aso dan? Als je in plaats van 3 mensen toch 4 over de vloer hebt gehad?
Als je naar Black Friday gaat?
Als je boodschappen doet?
Als je... ja wat eigenlijk?
'Je niet aan de maatregelen houden' is echt zo'n gelul in de ruimte.
Net als 'een klap in het gezicht van de zorg'
Meh..
Dat laatste snap ik wel, maar wat ik óók aangeeft, het kan prima gewoon binnen de maatregelen vallenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar moet je maar tegen kunnen als je denkt dat het een goed idee is om met acht man te gaan dineren.
Of moeten we allemaal vriendelijk blijven glimlachen de hele dag, want ach, de wappies zijn gewoon wat beperkt in de bovenkamer. Ze kunnen er niets aan doen.
Vergeef mij wat irritatie na 11 weken dicht te zijn.
Eens hoor, voor heel ondernemers is iedere week een aderlating en telt die keihard.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:46 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, de eerste portie vaccins is afgeleverd in Nederland. Wat zullen we daar eens mee gaan doen. Eh, drie weken laten liggen dus.
druglabs zijn daar de voornaamste bron van inkomstenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:46 schreef Nielsch het volgende:
Wat doen die vaccins in Oss? Zoveel macht heeft die Lilian Marijnissen toch niet?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien de omvang van het bestelde onwaarschijnlijk
Heb het maar hoofdschuddend meegegeven. Kneuzen. We blijven wel wat langer dicht hoor, geeft niks
Mark en Hugo rammen op een knopquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:50 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben wel benieuwd mocht de lockdown niet het gewenste resultaat opleveren of er ook eens gekozen/gekeken wordt om het deels op te heffen ipv nog verder te verzwaren.
De kosten en schade zijn enorm en de vorige verzwaring bleken ook niet de oplossing.
Ik heb het over de mensen die mensen die bezoek ontvangen bekritiseren maar alle begrip hebben voor die bakkers en cateraars.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:48 schreef Noek het volgende:
[..]![]()
Zijn er echt mensen die zo denken?
Die bakkers nu neerzetten als hyporcrieten. Dan ben je beyond een wappie.
Nee dat klopt. En daarom maak ik het gewoon en geef ik het mee. Ik zie serieus je probleem niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik wel, maar wat ik óók aangeeft, het kan prima gewoon binnen de maatregelen vallen
Of het slim is is een tweede maar je weet het in dit geval toch gewoon niet?
ja joh, makkelijk weer anderen op verantwoordelijkheden wijzen als het je niks kostquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel het eten maken en bezorgen. Wees dan ook zo principieel om dat niet te doen. Of je werkgever op de vingers te tikken.
Nee dat klopt. En daarom maak ik het gewoon en geef ik het mee. Ik zie serieus je probleem niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik wel, maar wat ik óók aangeeft, het kan prima gewoon binnen de maatregelen vallen
Of het slim is is een tweede maar je weet het in dit geval toch gewoon niet?
Als dit nog niet werkt dan kun je het net zo goed opgeven. Dan is het ieder voor zich.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:50 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben wel benieuwd mocht de lockdown niet het gewenste resultaat opleveren of er ook eens gekozen/gekeken wordt om het deels op te heffen ipv nog verder te verzwaren.
De kosten en schade zijn enorm en de vorige verzwaring bleken ook niet de oplossing.
Het kost je juist meer, omdat je zo langer dicht moet blijven....quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja joh, makkelijk weer anderen op verantwoordelijkheden wijzen als het je niks kost
Ja hypocriet dus. Maar ik snap je verder wel hoor. Alles wat je hebt verdiend vandaag is wel vies geld. Dat gaat op een speciale rekening. Daar koop je alleen maar stomme dingen van.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Godver, dat ik daar niet aan gedacht hebdan waren die mensen natuurlijk ook gewoon braaf thuisgebleven.
Er moet geld verdient worden vriend. Als er een groepje FvD aanhangers bij mij komt eten stuur ik ze toch ook niet weg ondanks dat elk weldenkend mens weet hoe onverstandig dat is.
Neuh dat geld is nodig om de verlenging van de lockdown uit te zingen die door dit soort lieden onvermijdelijk wordt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja hypocriet dus. Maar ik snap je verder wel hoor. Alles wat je hebt verdiend vandaag is wel vies geld. Dat gaat op een speciale rekening. Daar koop je alleen maar stomme dingen van.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:46 schreef Nielsch het volgende:
Wat doen die vaccins in Oss? Zoveel macht heeft die Lilian Marijnissen toch niet?
Ik vraag me af of ze veel andere keuze hebben op dit moment. In de zorg kunnen ze het niet aan, de reguliere zorg moet afgeschaald worden en de sterftecijfers beginnen ook harder en harder op te lopen. Maatregelen werken niet omdat er te veel mensen zijn die het niet meer op kunnen brengen. Als iedereen 2 of 3 weken echt de maatregelen volgt gaan de cijfers natuurlijk sterk dalen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mark en Hugo rammen op een knop
Effect is niet wat ze hopen
Mark en Hugo rammen harder op dezelfde knop
Effect is nog steeds niet wat ze hopen
Mark en Hugo rammen nóg harder op dezelfde knop.
Etc.
je weet toch helemaal niet hoe die mensen dat op gaan delen, ze kunnen er 3 dagen over doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het kost je juist meer, omdat je zo langer dicht moet blijven....
Yeah rightquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
je weet toch helemaal niet hoe die mensen dat op gaan delen, ze kunnen er 3 dagen over doen
Inderdaad. Maar ze zijn gewoon boos dat ze nu niet 3x bezorgdkosten kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
je weet toch helemaal niet hoe die mensen dat op gaan delen, ze kunnen er 3 dagen over doen
je kan aan de gang blijven maar het is gewoon eigen verantwoordelijkheid, niet verkopen omdat die mensen dan waarschijnlijk in een te grote groep zijn gaat mij echt wel te ver.quote:
Ja dat wijzen naar die klantenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:06 schreef Tarado het volgende:
maar het wijzen naar anderen gaat de meesten hier weer goed af
we gaan er allemaal aanquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:07 schreef VacaLoca het volgende:
Park hier stikt hele tijd van groepen van 6-8 volwassenen. Mensen die met hele familie op visite nog even een wandeling doen.
Wordt een drama met de besmettingen begin januari.
Ja dan moeten BOA's maar gaan controleren hoor, dat weet je van te voren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:07 schreef VacaLoca het volgende:
Park hier stikt hele tijd van groepen van 6-8 volwassenen. Mensen die met hele familie op visite nog even een wandeling doen.
Wordt een drama met de besmettingen begin januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |