Kinderen tellen toch niet mee? Misschien zijn het wel 6 kinderenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:48 schreef BlackLining het volgende:
Wij hebben ook mensen gehad die zonder gêne voor 8 man bestellen ja
Dat lijkt me gezien de omvang van het bestelde onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kinderen tellen toch niet mee? Misschien zijn het wel 6 kinderen
Welke branche zit je? Restaurant?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien de omvang van het bestelde onwaarschijnlijk
Heb het maar hoofdschuddend meegegeven. Kneuzen. We blijven wel wat langer dicht hoor, geeft niks
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Welke branche zit je? Restaurant?
Ja, dat lijkt me echt pijnlijk.quote:
Heb je nog iets aan het afhalen of is de omzet zo beperkt dat het eigenlijk geen zoden aan de dijk zet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb het maar hoofdschuddend meegegeven. Kneuzen. We blijven wel wat langer dicht hoor, geeft niks
Gezin van 5, 3 man op bezoekquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:48 schreef BlackLining het volgende:
Wij hebben ook mensen gehad die zonder gêne voor 8 man bestellen ja
Als je met kerst toch met een man of 8 a 10 lekker dicht bij elkaar om de kersttafel gaat zitten. Fuck die kinderen die niet naar school kunnen. En fuck de medewerkers in de zorg die straks wellicht zorg moeten weigeren. En fuck al die mensen wiens zorg is uitgesteld. En fuck al die ondernemers die amper kunnen overleven.quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tja.. jouw post loopt ook niet over van 'samen' leving.
Aso's en 'fatsoenlijke' mensen?
Wanneer ben je een aso dan? Als je in plaats van 3 mensen toch 4 over de vloer hebt gehad?
Als je naar Black Friday gaat?
Als je boodschappen doet?
Als je... ja wat eigenlijk?
'Je niet aan de maatregelen houden' is echt zo'n gelul in de ruimte.
Net als 'een klap in het gezicht van de zorg'
Meh..
Eens. Al heb ik een duidelijke mening over mensen die lekker de maatregelen aan hun laars lappen, lijkt me echt niet de taak van horecaondernemers om daarin politieagentje te moeten spelen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:48 schreef Noek het volgende:
[..]![]()
Zijn er echt mensen die zo denken?
Die bakkers nu neerzetten als hyporcrieten. Dan ben je beyond een wappie.
Waarschijnlijk gewoon dezelfde groep.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:35 schreef Kickinalfa het volgende:
We gaan nu op de volgende groep afgeven, de kerstvierders?
In het begin had ik nog wel het idee dat de lockdown een paar weken zou duren. Ik was ook zo bezig met ons nieuwe huis, dat dingen misschien niet zo doordrongen. In de zomer had ik dan weer geen hoop meer dat we het ergste gehad hadden, en was ik al wel overtuigd dat er in het najaar nog van alles zou komen. Niet per se dit, overigens, maar dat we nog niet klaar waren, had ik al wel gedacht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt? Ik had wel vrij snel door dat dit wel ff ging duren als er niet eoa wonder zou gebeuren.
In de zomer had ik wel even hoop dat we het ergste gehad hadden maar nog steeds niet het idee dat 'we er vanaf waren'.
Aan het begin van de lockdown verhuisde wij net naar een hele leuke vakantiewoning voor een week of 2-3. Ik zei nog dat we wel een lockdwon-fotodagboek konden maken van de dagelijkse wandelingen en onze intrek in een heerlijke vakantiewoning. Het voelde zo onwerkelijk dat die lockdown wel heel kort moest zijn. Dagelijks langs Schiphol rijden over een doodstille A9 en al die geparkeerde vliegtuigen zien staan maakten de ernst van de situatie wel steeds een beetje duidelijker voelbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 02:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed de laatste dag dat alles “normaal” was (alleen we schudden toen al geen handen meer). Ik liep wat rond door de faculteit en gedurende de dag zong al rond dat er een sluiting aan zat te komen. De vraag was meer wanneer dan of. Toen Mark Rutte z’n persconferentie gaf die de groepsgrootte op Max 100 zette stonden we met een paar honderd man in de hal op smartphonetjes te kijken. Over mekaars schouder. Toen wisten we genoeg.
Maar goed, toen deden we jolig over “Coronavakantie” en had echt niemand gedacht dat we niet binnen afzienbare tijd weer terug zouden zijn. Althans verstandelijk wist je dat misschien wel, maar gevoelsmatig helemaal niemand. Hele bizarre dag was dat.
Ja hoor, in combinatie met NOW is het best aardig vol te houden. Omzet is gezakt tot ~20% van wat we voorheen deden. Aanvankelijk was het spannend natuurlijk, maar inmiddels kennen we het klappen van de zweep wel. Komende maanden komt wel goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je nog iets aan het afhalen of is de omzet zo beperkt dat het eigenlijk geen zoden aan de dijk zet?
Veroordelen? Ik schud mijn hoofd en klaag wat op Fok. Die arme mensen zeg, hun hele kerst verpest door mijn veroordelingquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezin van 5, 3 man op bezoek
Alles kan, ga je dan echt lopen veroordelen?
Dat doen die horecaondernemers ook niet, als ze gewoon een bestelling afleveren, toch? Het kan ze toch opvallen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:35 schreef trustychords het volgende:
[..]
Eens. Al heb ik een duidelijke mening over mensen die lekker de maatregelen aan hun laars lappen, lijkt me echt niet de taak van horecaondernemers om daarin politieagentje te moeten spelen.
Je geeft het hoofdschuddend mee, dat is toch sneu manquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja hoor, in combinatie met NOW is het best aardig vol te houden. Omzet is gezakt tot ~20% van wat we voorheen deden. Aanvankelijk was het spannend natuurlijk, maar inmiddels kennen we het klappen van de zweep wel. Komende maanden komt wel goed
Maar ja, dit soort lieden zijn wel wat aan de jammere kant ja.
[..]
Veroordelen? Ik schud mijn hoofd en klaag wat op Fok. Die arme mensen zeg, hun hele kerst verpest door mijn veroordeling
Daar moet je maar tegen kunnen als je denkt dat het een goed idee is om met acht man te gaan dineren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Je geeft het hoofdschuddend mee, dat is toch sneu man
Maar ondertussen wel het eten maken en bezorgen. Wees dan ook zo principieel om dat niet te doen. Of je werkgever op de vingers te tikken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Godver, dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel het eten maken en bezorgen. Wees dan ook zo principieel om dat niet te doen. Of je werkgever tegen te spreken. :'
8 Januari, en dan eerst zorgmedewerkersquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:46 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, de eerste portie vaccins is afgeleverd in Nederland. Wat zullen we daar eens mee gaan doen. Eh, drie weken laten liggen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |