Don't get me started on girls whose name should end in Y, but instead ends in I.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
het heeft me altijd iets teveel gestoord dat je haar naam spelt als Cyndi.
Je bedoelt Heaven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Net zoals ik in het begin van de 00s dacht dat The Boys of Summer origineel was van Do en DJ Sammy. Bleek het later al in de jaren 80 door een oude vent zijn ingezongen
Ook dat. Oude meisjes.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit past meer bij vrouwen van 40+ die zonder de mannen uitgaan en lekker gek doen
zoom lost heel veel problemen op.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ook nu nog? Of is het een essentieel beroep
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga niet inloggen op de site. Zit hier lekker topless en ik heb niet bepaald een lichaam om zomaar te vertonen
HRM bedoel jequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker met de finance-afdeling een teamuitje en even los gaan
Die plugin die ik had is gestopt en had nog geen vervanger helaas.quote:
UNA PALOMA BLANCA mag toch ook nog steeds.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
Kan de naam van deze band nog wel in deze politiek correcte tijden?
Ik wist niet dat de originele artiest Otisquote:
Bracht hem in de lijst anders geen Redding.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De cover van Otis is toch beter
Dan breng ik hierbij Reddingquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de de originele artiest Otis
Nee, ook geen manboobs. Iets wat neurofibromatose heet. Zoek maar niet, als je net gegeten hebt...quote:
Ik weet wel dat ie d'otis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de de originele artiest Otis
https://www.nporadio2.nl/(...)op-mijn-broers-kamerquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet iemand de burgerlijke stand van Emmily? Ik vraag dit voor een vriend.
De webstream is zeker niet achteraf terug te kijken? Anders kan ik wel met giphy aan de slagquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die plugin die ik had is gestopt en had nog geen vervanger helaas.
Is iig geen afdankertje van Gielquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Yikes, ziet er lekker uit....quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ook geen manboobs. Iets wat neurofibromatose heet. Zoek maar niet, als je net gegeten hebt...
Die zit in de lift toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die vriend heeft een goede smaakquote:Anno 2020 luistert Emmely veel naar albums als Reputation van Taylor Swift, Golden Hour van Kacey Musgraves en Lemonade van Beyoncé. “Dit zijn toevallig allemaal vrouwen, maar ik vind het ook wel belangrijk om vrouwen te steunen.
(...)
Natuurlijk hebben we Emmely ook gevraagd naar welke plaat ze het meest uitkijkt. "Het nieuwe album van HAIM, Women in Music Pt. III. Alles wat deze zussen uitbrengen als single vind ik goed en draai ik graag op Radio 2.
”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |