Dat wel, maar het geklaag op een niet bewegend cafe mis ik welquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och, ik heb gelukkig meer tijd om op de kutnummers te focussen, prima aandachtsverdeling

Niet op het ritme dansen is toevallig een van mijn specialiteitenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er willen vast wel wat FOK!kers een beetje niet op het ritme dansen voor je hoor.

Helemaal niet dansen bedoel jequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er willen vast wel wat FOK!kers een beetje niet op het ritme dansen voor je hoor.

Bewegen met de tenen dan.quote:

vergeet niet de polonaise lopen op kedeng kedeng van guus meeuwis en bij AC/DC er als een zoutzak bijstaan.quote:

Ik had liever nooit van Coldplay gehoordquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik deze coldplay over 10 minuten weer vergeten ben....

SLAAAYYYEEERquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef Poppejans het volgende:
Volgend jaar wil ik echt bij het café zijn!
En dan diehard proberen een tijdslot te hebben waarin 1 plaat zit waarop ik mee stampen kan

... welkequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik deze coldplay over 10 minuten weer vergeten ben....

Valt wel mee, hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T wordt de handkar, grote vriend

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Polonaise op:quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zit er nog net in ja. En polonaise op de meest foute nummers
quote:

Precies dit ja. Schaamteloos gewoonquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vergeet niet de polonaise lopen op kedeng kedeng van guus meeuwis en bij AC/DC er als een zoutzak bijstaan.
Die woede begint opeens weer helemaal terug te komen

Die hele Top 2000 is allemaal Politikquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Politik eruit, maar dan deze er nog wel in

Dat is wel erg snel.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |