O das makkelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? Er staat hier het hele jaar een kraam voor de AH.
Mooi! Januari duurt al lang genoeg. 30 dagen is zatquote:
Hey Natte. Wat gaat niet door?quote:
Proost!quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahahaa jaaaaaaaaaaaaaaa net ingeschonken.
Er staat hier ook een kraam. Maar die man plast in de bosjes en heeft geen kraanquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? Er staat hier het hele jaar een kraam voor de AH.
Veel sneltesten onbetrouwbaar ... maw wat klopt er dan nog ....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd naar de cijfers over 14 dagen.
Jep.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat de lockdown langer duren volgens jullie?
En lopen hopeloos achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eens. De overheid is helemaal verblind in haar eigen bezigheden
Ligt aan de cijfersquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
Niets, niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Veel sneltesten onbetrouwbaar ... maw wat klopt er dan nog ....
Yep!quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
Loopt ....quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En lopen hopeloos achter de feiten aan.
Allemaal lekker met opa en oma aan het kerstdiner en volgend jaar een lege stoelquote:
Lekker in de zomer ook een oliebol etenquote:
Als de cijfers zo blijven denk ik wel dat hij verlengt gaat worden, maar wel met iets minder strakke maatregels voor winkeliers.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
True. Ik wilde hem aanpassen, maar dts gaat te snel meestal dat het iemand opvaltquote:
Ik denk het ook wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |