Geklikt.quote:
Ik ook niet dat scheeltquote:
Jaaa losgaaanquote:
Nog een jaar ellende ben ik bangquote:
Zullen wel meer zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Nr drie besmet In de regio Rotterdam Rijnmond is ten minste één persoon besmet geraakt met een nieuwe variant van het coronavirus. Het is, voor zover bekend, de derde Nederlander die deze zeer besmettelijke variant heeft opgelopen.
Ja probeer ik ook. Maar zo af en toe bah bah.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog een jaar ellende ben ik bang
Probeer wel positief te blijven maar soms lastig
Daar ben ik ook bang voorquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ja ik gaa helemal niet op zoek in geen landquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hier is te ver voor je toch.
O echt niet. Wil jij altijd alleen blijven dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik gaa helemal niet op zoek in geen land
en ik moet ook niemand hebben
Dat is niet altijd een keuzequote:Op vrijdag 25 december 2020 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet. Wil jij altijd alleen blijven dan?
nee maar gaa niet op zoekquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet. Wil jij altijd alleen blijven dan?
Rot opquote:
😘quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een keuze. Je kan als je niemand hebt wel op zoek zijn of de wens hebben tochquote:
Waaromquote:
quote:
Straks als je weer uit kan kom je vast een keer iemand tegen.quote:
Snap ik. Je komt ook net uit een relatie.quote:
Lekker vrijgezel blijvenquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
In de zomer zal het wel beter worden. Zag je dit jaar ook. Dus zo snel mogelijk vaccineren, dan is het in augustus voorbij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:13 schreef Fogel het volgende:
Woei, eindelijk een biervat leeg, nu kan er een nieuwe de koelkast in
Ook niets mis mee toch.quote:
Omdat je alleen hier komt om te stoken. Heb ik geen zin in.quote:
Dan heeft hij iemand die de fiets van muttie. im keller kan zetten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks als je weer uit kan kom je vast een keer iemand tegen.
Is ook niks mis mee.quote:
Grapjasquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat je alleen hier komt om te stoken. Heb ik geen zin in.
Echt geweldigquote:
Hadden ze ook gezegd he. We gaan het wel zien. Kunnen er toch niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:13 schreef X-23 het volgende:
[..]
In de zomer zal het wel beter worden. Zag je dit jaar ook. Dus zo snel mogelijk vaccineren, dan is het in augustus voorbij.
Hoop ik
Daar heb je wel een punt.. maar bij mij is dat niet altijd het gevalquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is wat je er van.maak he. Glas altijd half vol.hier
Moppiequote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heeft hij iemand die de fiets van muttie. im keller kan zetten.
Ja, zolang jij hier mijn vriendinnetje blijft vind ik alles best.quote:
Snap.ik wel.hoor mrslquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.. maar bij mij is dat niet altijd het geval
Ga er verder ook niet over vertellen want dat hou ik liever privé
Ik kom vanzelf wel iemand tegen waar ik vlinders van krijg.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Je komt ook net uit een relatie.
Vind ik welquote:
hou op dat is vor elke meid schwerquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heeft hij iemand die de fiets van muttie. im keller kan zetten.
Vast wel. Loopt vast wel ergen een leuke lieve vrouw voor jou.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kom vanzelf wel iemand tegen waar ik vlinders van krijg.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Snap.ik wel.hoor mrsl
Niet te liev.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel. Loopt vast wel ergen een leuke lieve vrouw voor jou.
Voordat ze iedereen hebben gevaccineerd zit je al in augustus zeiden ze.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hadden ze ook gezegd he. We gaan het wel zien. Kunnen er toch niets aan veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |