yeah cupmaat ook aubquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je me weinigstens vertelen hoe de 3 zussen uitzien?
hoe oud ? en op wie ze liken?
Mario, mario, mario.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vraag het @Soulraven zelf.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
Die post hier nooit.quote:
Hier kan ik niks mee.quote:
Toch wel.quote:
Ze negeert mij dan?quote:
Zussen van Soulquote:
Ik heb net eten op. Heb zin om te slapen.quote:
Welke leeftijd zoek je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach de werden wel te jong zijn geloof ik
Komen nog wel meer bijquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Nr drie besmet In de regio Rotterdam Rijnmond is ten minste één persoon besmet geraakt met een nieuwe variant van het coronavirus. Het is, voor zover bekend, de derde Nederlander die deze zeer besmettelijke variant heeft opgelopen.
Hebben ze bjj jullie geen meisjes Marioquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach de werden wel te jong zijn geloof ik
Hebben ze hier ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze bjj jullie geen meisjes Mario
Ben er ook niet blij meequote:Op vrijdag 25 december 2020 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komen nog wel meer bij
Hebben we nog een virus erbij zucht
de ik hier kenn niet zo leuk,en meestal vertrouwtquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze bjj jullie geen meisjes Mario
Niet? Waar zijn ze allemaal gebleven dan?quote:
Maar hier is te ver voor je toch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
de ik hier kenn niet zo leuk,en meestal vertrouwt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |