chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstgedicht van DJMO
25 december 2020, eerste kerstdag
Een dag waarop bijna niets meer mag
Dankzij noodmaatregelen en een spoedwet
En ondanks een heleboel nodeloos verzet
Toch hebben we in DTS met elkaar veel lol
We hebben plezier en niets is ons te dol
Zo hebben we toch nog een gezellige kerst
Al zitten we niet bij een meet op elkaar geperst
In de hoop dat 2021 een beter jaar gaat zijn
Hef ik het glas en proost op een leven zonder pijn
En verdriet van het missen van je dierbaren
Weer echt contact in plaats van te staren
Naar een beeldscherm tijdens een videocall
2020 was voor velen een heel diep dal
Dat 2021 maar een beter jaar zal worden
Beter kan ik mijn kerstwens niet verwoorden…Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
hahaha top 2000 moest nog weggWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Loktopic.Nice.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dat zien we morgen dan wel weerquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan eerste eten en dan dronken worden. Wat je daar dan ook lekker aan vindt. Morgen kater auw koppijn
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ziet er lekker uitquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Jullie zitten zo te smachten. Ik wilde eerst tette gezocht doen maar denk mag nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je opstaan gewoon doorgaan waar je gestopt bent, dan ben je ook weer zo van de kater af!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
TETTEN GEZOCHT!!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zo, dat ziet er goed uit M1st1gquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Perfecte garing Chef.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ervaring leert dat je dat ook maar beperkte tijd volhoudtquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je opstaan gewoon doorgaan waar je gestopt bent, dan ben je ook weer zo van de kater af!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou zuipen dan maarquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, het leven houd je ook maar een beperkte tijd vol.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ervaring leert dat je dat ook maar beperkte tijd volhoudtOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gelukkig wel zegquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, het leven houd je ook maar een beperkte tijd vol.
Ik heb wel zin in shoarma nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bellen!quote:
yeah cupmaat ook aubquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann je me weinigstens vertelen hoe de 3 zussen uitzien?
hoe oud ? en op wie ze liken?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mario, mario, mario.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe oud ? en op wie ze liken?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Vraag het @Soulraven zelf.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe oud ? en op wie ze liken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die post hier nooit.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hier kan ik niks mee.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Toch wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nr drie besmet In de regio Rotterdam Rijnmond is ten minste één persoon besmet geraakt met een nieuwe variant van het coronavirus. Het is, voor zover bekend, de derde Nederlander die deze zeer besmettelijke variant heeft opgelopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze negeert mij dan?quote:
Zussen van Soulquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb net eten op. Heb zin om te slapen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Welke leeftijd zoek je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach de werden wel te jong zijn geloof ikEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Komen nog wel meer bijquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Nr drie besmet In de regio Rotterdam Rijnmond is ten minste één persoon besmet geraakt met een nieuwe variant van het coronavirus. Het is, voor zover bekend, de derde Nederlander die deze zeer besmettelijke variant heeft opgelopen.
Hebben we nog een virus erbij zucht"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hebben ze bjj jullie geen meisjes Marioquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach de werden wel te jong zijn geloof ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben ze hier ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze bjj jullie geen meisjes Mario
Ben er ook niet blij meequote:Op vrijdag 25 december 2020 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komen nog wel meer bij
Hebben we nog een virus erbij zucht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de ik hier kenn niet zo leuk,en meestal vertrouwtquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze bjj jullie geen meisjes Mario![]()
Niet? Waar zijn ze allemaal gebleven dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar hier is te ver voor je toch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
de ik hier kenn niet zo leuk,en meestal vertrouwtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: