Jammer weer, was een goede show vandaagquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb je livestream niet gekeken vandaag.
Kippen welquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gwn bij de slager blokkiee!![]()
Of kan jij zelf een lammetje slachten etc
Staat soms tegen he dat je niets kan.quote:
Epo,of over de rand.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:12 schreef mario390 het volgende:
en sportdoku .waarom zomige rijders
overlevten en somige gestorven zijn
Ik denk dat het dat meer is inderdaad en dat ik de hele dag al een beetje rond aan het hangen ben thuis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat soms tegen he dat je niets kan.
Heb ook van die momenten, maar denk dan ja Dot we zitten allemaal in die pakket je doet er niets aan
quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Kippen welLam weet ik niet.
Heb ooit toegezien hoe een koe geofferd werd. Daar word je niet vrolijk van zeg
Ja, dat is met deze dagen nog erger. De meesten waren al blij det 2de kerstdag wat woonboulevards open warenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat meer is inderdaad en dat ik de hele dag al een beetje rond aan het hangen ben thuis.
Maak je die zelf schoon dan?quote:
Dot, kijk je Down the road ook?quote:
Dit jaar ook? Ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:15 schreef mario390 het volgende:
elke jaar in le mans jemand
overleden
Nee, ook een serie?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot, kijk je Down the road ook?
Gevonden, lijkt mij ook wel leukquote:
nee vroeger altijdquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit jaar ook? Ik kan het me niet meer herinneren
casser le voix ofzoiets?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
Patrick Bruel.
Dit nummer heb ik herinnering aan.
Ga vooral even kijken.quote:
Ja ja F1 zandvoort docu zekerquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:17 schreef mario390 het volgende:
zandvoort 1973 nu williamson verbrennt
Wilde net zeggen mooi nummer, ik hou van de Franse taalquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
Patrick Bruel.
Dit nummer heb ik herinnering aan.
Stuur volgende keer maar weer een linkjequote:Op vrijdag 25 december 2020 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer weer, was een goede show vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |