Het is zeker niet zo dat ik mijn spullen niet kwijt kanquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan ,jij het ruimte zat voor jou alleen
Dat weet k wel zekerquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke de is me waarschijnlijk te oud
ZIet er ook lekker uitquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:59 schreef Fogel het volgende:
Hier komt dit op tafel https://mykoreankitchen.com/dak-galbi/
Heel traditioneel kerstvoer... (not)
Gewoon eten waar je zin in hebt FTW
helene straksquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er niets op de Oostenrijkse TV ?
Dat lijkt mij ook niet neequote:Op vrijdag 25 december 2020 18:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is zeker niet zo dat ik mijn spullen niet kwijt kan
en meid met pullover waar en betje en beweging isquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario is op zoek naar een vrouwtje
Maar stel er zit hier een leuke vrouw kan die er nog niets mee
neequote:Op vrijdag 25 december 2020 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er niets op de Oostenrijkse TV ?
Ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:59 schreef Fogel het volgende:
Hier komt dit op tafel https://mykoreankitchen.com/dak-galbi/
Heel traditioneel kerstvoer... (not)
Gewoon eten waar je zin in hebt FTW
Mooie vrouwquote:
Geen mooie film met de Kerstquote:
Gourmetten met zussen.Ze schrijft net dat de moeder van de zus haar vriend ook nog komt met food.Nu had ik toch wel mee gewild.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heeft ze zelf alles klaargemaakt ?
Zit hij daar als enige manquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gourmetten met zussen.Ze schrijft net dat de moeder van de zus haar vriend ook nog komt met food.Nu had ik toch wel mee gewild.
Dan blijf je gezellig hier kletsenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
alles is overall maar is alles teveel
Kan je niet alsnog zelf gaan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gourmetten met zussen.Ze schrijft net dat de moeder van de zus haar vriend ook nog komt met food.Nu had ik toch wel mee gewild.
Zal vast wel weet alleen niet waar die staatquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:05 schreef mario390 het volgende:
komt nu ook en list vor volgend uur?
Gwn bij de slager blokkiee!quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
Maar eens op zoek naar een lammetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |