Lekker op de bang hangen danquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om nog iets te gaan doen, maar ben eigenlijk ook te moe om nog de deur uit te gaan.
Wat kan je dan doen buiten de deur, waar zou je zin in hebben dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om nog iets te gaan doen, maar ben eigenlijk ook te moe om nog de deur uit te gaan.
Dan laat je een leuke meid naar je toe komenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn zoontje ook,wel een leuke gozer trouwens.Maar als ik wist wist dat moeke zou komen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit hij daar als enige man
Kan je er niet alsnog heen gaan dan?
Staat toch op de site de hele lijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:05 schreef mario390 het volgende:
komt nu ook en list vor volgend uur?
Geen idee, heb zin om uit te gaan ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je dan doen buiten de deur, waar zou je zin in hebben dan?
Woon je niet in de buurt dan? Kan je toch alsnog gaan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn zoontje ook,wel een leuke gozer trouwens.Maar als ik wist wist dat moeke zou komen.
Waar denk je dat ik zo moe van benquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan laat je een leuke meid naar je toe komen
Ojee, misschien even iets zoets eten en of drinkenquote:
Ja, dat gaat hem niet worden schat. Alles is dichtquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, heb zin om uit te gaan ofzo
nee beter is niet dat ik wetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer staan alle nummers Mario
https://www.nporadio2.nl/top2000
Zit je daar met een paal waar je niet vanaf geholpen wordt. Lekker hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn zoontje ook,wel een leuke gozer trouwens.Maar als ik wist wist dat moeke zou komen.
Weet hij dondersgoed MrsL.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat toch op de site de hele lijst
O dacht dat je wilde weten wat het komende uur kwamquote:
Nee, ik blijf bij jou.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woon je niet in de buurt dan? Kan je toch alsnog gaan?
Geen idee. Ik heb je livestream niet gekeken vandaag.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik zo moe van ben
Oh hij heeft is gewoon voor de gekquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet hij dondersgoed MrsL.
Vorig jaar kregen we altijd een update.
Ja zo iets pakkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee, misschien even iets zoets eten en of drinken
Dat vind ik gezelligquote:
He take you in the mailing.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hij heeft is gewoon voor de gek
I knowquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat gaat hem niet worden schat. Alles is dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |