nope.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks afgesproken zoals vorige keer?
Ik was pas half 4 thuis vannacht (na het stoktrip avontuur). Dus ik start wat langzaam op vandaagquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:35 schreef Rob het volgende:
[..]
potverdrie... zit te wachten tot ik een pinpoint kan maken en gaan, maar het wordt te laat zo...
Hoorn Groningen hè, niet Hoorn Noord-Holland.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:42 schreef Starflyer het volgende:
Godver, las ik dat de Fok!stok in Hoorn was waar ik morgen langs kom, is-ie alweer weg![]()
Nou ja, hopen dat die een andere keer in de buurt is van waar ik moet zijn.
Dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:49 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik w
[..]
Ik was pas half 4 thuis vannacht (na het stoktrip avontuur). Dus ik start wat langzaam op vandaag![]()
Maar morgen mag je 'm zeker halen.
[..]
Hoorn Groningen hè, niet Hoorn Noord-Holland.
Ik niet. Maar ik denk dat het voor mij niet veel verschil maakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
Maar de vraag is, wie rijdt er hier een auto van de zaak inclusief tankpas?
Precies, ik combineer het halen/brengen eigenlijk altijd met iets anders. Maar nu alle horeca dicht is, is dat echt kut gewoon.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Klopt. Nou een ritje 'randstad' is wel prima om te doen als combinatierit. Alleen jammer wat alles dicht is. Maar even naar de kust en uitwaaien op het strand is natuurlijk ook een leuk uitstapje.
Zou wel zuur zijn als je naar de verkeerde Hoorn rijdt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:49 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoorn Groningen hè, niet Hoorn Noord-Holland.
Het witte bord met blauwe letters moet toch al genoeg zeggen. Dat is een gehucht, en zeker als automobilist moet je dan weten dat je daar, omdat het geen bebouwde kom-bord is, geen 50 hoeft te gaan rijden. Ik mag hopen dat mensen wel weten dat Hoorn (NH) groter is dan een gehuchtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Zou wel zuur zijn als je naar de verkeerde Hoorn rijdt.
Liever de horeca dicht dan code zwart in de ziekenhuizen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies, ik combineer het halen/brengen eigenlijk altijd met iets anders. Maar nu alle horeca dicht is, is dat echt kut gewoon.
Die discussie ga ik hier niet voeren verder. Maar ter info: horeca besmettingen waren nihil...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:08 schreef Light het volgende:
[..]
Liever de horeca dicht dan code zwart in de ziekenhuizen.
Ik zal je m'n IBAN even geven.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:39 schreef Rob het volgende:
Ik betaal het ook zelf, maar hou geld over in deze tijden.
Ik kan nergens ff lekker eten en/of drinken.
Dus je pakt voortaan de fiets om hem te halen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik ga de staat niet onnodig sponsoren met al die accijns op brandstof
neequote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus je pakt voortaan de fiets om hem te halen?
Geen ideequote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:20 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest ik aan dit topic denken![]()
Inderdaad, wou net zeggen. 😁 Hoeveel kilometer was dat wel niet, KapiteinIglo?quote:
Ja gjsteren 540 km uit en thuis naar Vlaardingen. Iglo heeft toen de stok meegenomen naar Schouwen Duiveland, daar heeft die overnacht. En dan vandaag heen en weer naar Sluisquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, wou net zeggen. 😁 Hoeveel kilometer was dat wel niet, KapiteinIglo?
Google Maps beweert 409 km. Dus je hebt er vandaag zo'n kleine duizend kilometer opzitten, heen en terug. Voor de stok.
Nou, een hele onderneming.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja gjsteren 540 km uit en thuis naar Vlaardingen. Iglo heeft toen de stok meegenomen naar Schouwen Duiveland, daar heeft die overnacht. En dan vandaag heen en weer naar Sluis
5¤ enkele reis, dus 10¤quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Tol is toch 5 euro? Dat tel ik dan mee als brandstofkosten.
In 2021 is de tunnel tolvrij op 30 januari, 27 februari, 24 april, 11 september, 30 oktober en 27 november.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:49 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
5¤ enkele reis, dus 10¤
Je kan ook wachten op tolvrije zaterdag![]()
Gezellig tochquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmm. ik heb je vanmiddag nog binnengelaten
Weet je wel hoe een natte kat stinkt?quote:
gebroeders van Toor genotquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja gjsteren 540 km uit en thuis naar Vlaardingen. Iglo heeft toen de stok meegenomen naar Schouwen Duiveland, daar heeft die overnacht. En dan vandaag heen en weer naar Sluis
Van het meest oostelijke punt naar het meest westelijke punt (nouja, meest westelijke gemeente).quote:
Lovenswaardig dat je met openbaar vervoer naar die uithoek gaatquote:
Haha er zijn mensen in mijn omgeving die beweren dat ik om die reden hierheen verhuisd ben. 14e worden in de bassie en adriaan quiz van de 3500 teams droeg niet bij aan het ontkrachten van dat ideequote:
Valt toch wel mee? Ik pak altijd twee velletjes keukenpapier, even deppen en kattenbeest is weer zo goed als nieuw!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet je wel hoe een natte kat stinkt?
Hey jij ook al 14e?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha er zijn mensen in mijn omgeving die beweren dat ik om die reden hierheen verhuisd ben. 14e worden in de bassie en adriaan quiz van de 3500 teams droeg niet bij aan het ontkrachten van dat idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |