Haha er zijn mensen in mijn omgeving die beweren dat ik om die reden hierheen verhuisd ben. 14e worden in de bassie en adriaan quiz van de 3500 teams droeg niet bij aan het ontkrachten van dat ideequote:
Valt toch wel mee? Ik pak altijd twee velletjes keukenpapier, even deppen en kattenbeest is weer zo goed als nieuw!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet je wel hoe een natte kat stinkt?
Hey jij ook al 14e?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha er zijn mensen in mijn omgeving die beweren dat ik om die reden hierheen verhuisd ben. 14e worden in de bassie en adriaan quiz van de 3500 teams droeg niet bij aan het ontkrachten van dat idee
Ik heb me verslapenquote:Op zondag 3 januari 2021 09:58 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
[..]
Is verplaatsing per duo tegenwoordig de norm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Niet echt, maar zo'n pokkeneind weg is het wel gezelligerquote:Op zondag 3 januari 2021 09:58 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Maar Iglo en ik hebben wel afgesproken dat we de stok dan wel samen halen, dan wel samen wegleggen, dan wel allebei. Maar niet dat iemand haalt en weglegt zonder de ander.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:58 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
[..]
Komt de stok toevallig gezellig langs Amstelveen? Koffie staat klaarquote:Op zondag 3 januari 2021 10:00 schreef Rob het volgende:
Niet echt, maar zo'n pokkeneind weg is het wel gezelliger
Dat begrijp ik, maar zeg dan gewoon gisteren al dat jullie samen op pad gaan.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:00 schreef Rob het volgende:
[..]
Niet echt, maar zo'n pokkeneind weg is het wel gezelliger
Kortom, jullie doen alles samen.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:03 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Iglo en ik hebben wel afgesproken dat we de stok dan wel samen halen, dan wel samen wegleggen, dan wel allebei. Maar niet dat iemand haalt en weglegt zonder de ander.
Het was nog heul niet zeker of we samen zouden gaan. Iets met weersomstandigheden. Mocht het weer te slecht zijn geweest dan was ik wellicht wél met het ov gaan kijken in m'n eentje, hoewel 5 uur enkele reistijd niet echt aanlokkelijk is.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:24 schreef Stokslag12 het volgende:
Dat begrijp ik, maar zeg dan gewoon gisteren al dat jullie samen op pad gaan.
Ik begrijp al dat mysterieuze gedoe niet zo.
Nee we wonen niet samen, werken niet samen, etc etc.quote:
Just Happy Together!quote:Op zondag 3 januari 2021 10:31 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nee we wonen niet samen, werken niet samen, etc etc.![]()
Maar de stok doen we wel samen.
Ik was serieus met het ov gegaan hoor. Geen moeite meequote:Op zondag 3 januari 2021 11:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Moeilijk gedoe weer allemaal....
Iedereen in dit topic kon allang raden dat jullie samen die stok zouden halen... met het OV naar die plaats is niet echt reëel....
Lul niet, gister stuur je me een DM voor een pinpoint zodat je er met Rob om kan gaan.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was serieus met het ov gegaan hoor. Geen moeite mee
Klopt. Maar het was nog niet zeker of hij wel wilde rijden en dan ha ik toch echt de trein gepakt.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Lul niet, gister stuur je me een DM voor een pinpoint zodat je er met Rob om kan gaan.
Niks mis mee, maar niet lopen liegen.
Duurt te lang ik lig hier al een tijdje? XDquote:Op zondag 3 januari 2021 12:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont belt Davina Michelle even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |