quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja geheugenverlies ook![]()
![]()
Hier ook nietOf misschien bestel ik nog shoarma ofzo straks
Die heb ik ook wel,wie spät?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]maar geen tieten vor liefhebben
Leuke verzamelingquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Puur genotquote:
Fapwaardig.quote:
Niet te lang he wordt je zo moe vanquote:
NIet te veel he dat je straks weer geen buikpijn hebtquote:
Jemigquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:57 schreef mazaru het volgende:
Zo dan, bommetje af gegaan in Nashville![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]maar geen tieten vor liefhebben
Mjah hoop het ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hopelijk verandert het dan snel en gaat het goed
![]()
Shoarma kan lekker zijn. Maar nu
Niet grappig Dot.quote:
Sla m maar om de orenquote:
Inkakken is bijpakkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te lang he wordt je zo moe van
Deze man weet.quote:
Dot realiseert zich niet hoe erg het balen is om geen tieten voor liefhebben te hebben.quote:
Ik doe ontzettend rustig meis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet te veel he dat je straks weer geen buikpijn hebt
Ze lacht ons gewoon uit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dot realiseert zich niet hoe erg het balen is om geen tieten voor liefhebben te hebben.
Kan er ook nog wel bij vandaagquote:
Die mag ook komen eten hierzoquote:
Ik stuur haar wel naar je toe als ze hier klaar isquote:
quote:
Merciquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur haar wel naar je toe als ze hier klaar is
Wow,ik bedoel WOW.quote:
Trouwen?quote:
Ik heb ook altijd pechquote:
Echt super gedaan.Alleen jammer van de rode servetten.quote:
Sollyquote:
Nee, geen idee. Ik draag ze hele dagen bij mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dot realiseert zich niet hoe erg het balen is om geen tieten voor liefhebben te hebben.
Ik had geen witte of zwarte meerquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt super gedaan.Alleen jammer van de rode servetten.
Een soort apekooi,geweldig is dat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
Zit net een video te kijken van hoe tikkertje een sport is geworden![]()
Ik kon verder niks bedenken.quote:
Lijkt me op zich leuk om te doenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een soort apekooi,geweldig is dat.
Mij dus ook,apekooi was het leukste vroeger met gym.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me op zich leuk om te doen
Vooral blijven doenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Ik draag ze hele dagen bij mij.
Ik kreeg dat ooit opeens op youtube homepage, maar ziet er wel gaaf uitquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
Zit net een video te kijken van hoe tikkertje een sport is geworden![]()
JAAAAAAAquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mij dus ook,apekooi was het leukste vroeger met gym.
Mooi zoquote:
quote:
quote:
Apenkooien was inderdaad het leukste bij gym, op fietsen na toen ik daar op school verlof van gym voor kreegquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam bij mij net ook toevallig voorbij op de homepage.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kreeg dat ooit opeens op youtube homepage, maar ziet er wel gaaf uit
Niet waar, door het sleutelgat de meisjeskleedkamer inkijken was het gaafste met gym.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo dat ziet er gezellig uit M1st1gquote:
Je weet wie het post toch?quote:
Had je er nog iets kerstig van gemaakt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat ziet er gezellig uit M1st1g
Ik heb het eten net op, zit plof vol
Eetsmakelijk voor straks
Merci. Ik ga pas rond 18.30 aan tafel. Tot die tijd aan de borrel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat ziet er gezellig uit M1st1g
Ik heb het eten net op, zit plof vol
Eetsmakelijk voor straks
Samen met de meiden douchen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, door het sleutelgat de meisjeskleedkamer inkijken was het gaafste met gym.
Das net als met een lul je moet er ook altijd de eikel bij nemenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
Tieten![]()
Alleen zo jammer dat je er vaak een hele vrouw bij moet nemen
Dat kon bij ons niet.quote:
Dat is wel even slikken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das net als met een lul je moet er ook altijd de eikels bij nemen
whaaaaaaquote:
Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das net als met een lul je moet er ook altijd de eikels bij nemen
Ik had vlaams stoofpotje gemaakt met patat, ( zelf gesneden en gebakken) en salade en ijs met advocaat en slagroom toe. En toen had ik het op kwam mijn hulp ( is een turkse vrouw) Turkse pannenkoeken brengenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Had je er nog iets kerstig van gemaakt?
Gezellig hoor. Je pa en ma gaan zeker genieten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Merci. Ik ga pas rond 18.30 aan tafel. Tot die tijd aan de borrel.
Ja van de slager kopen. Kalkoenshoarma of lamsshoarma welquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Mjah hoop het ook![]()
Eet je dat wel eens ja?
Slik het maar niet door die eikels, ligt vast zwaar op je maagquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:31 schreef m1st1g het volgende:
En even vanaf de andere kant
[ afbeelding ]
mooi,is dat in restaurant?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:31 schreef m1st1g het volgende:
En even vanaf de andere kant
[ afbeelding ]
Die hebben al een soepje op. En natuurlijk de nodige cacao productenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig hoor. Je pa en ma gaan zeker genieten.
Nice Dot!quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had vlaams stoofpotje gemaakt met patat, ( zelf gesneden en gebakken) en salade en ijs met advocaat en slagroom toe. En toen had ik het op kwam mijn hulp ( is een turkse vrouw) Turkse pannenkoeken brengen
Maar die bewaar ik zit knettervol.
Je verwend ze echtquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die hebben al een soepje op. En natuurlijk de nodige cacao producten
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn alle de op
love is the drug gestemt hebben
getrouwt?
Was het ook en is best simpelquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nice Dot!![]()
Dat klinkt allemaal best smakelijk
Wel een mooi compliment.quote:
Kalkoenshoarma heb ik nog niet geprobeerd. Dat lijkt me best een goed ideequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja van de slager kopen. Kalkoenshoarma of lamsshoarma wel![]()
Maar het is ook echt maanden geleden dat ik het heb gegeten
Ja daarom vind ik stoofpotjes leuk om te maken. Ruikt zo lekker de hele dagquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het ook en is best simpel
Maak dit wel vaker kan je lekker de hele dag laten sudderen en het ruikt zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |