whaaaaaaquote:
Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das net als met een lul je moet er ook altijd de eikels bij nemen
Ik had vlaams stoofpotje gemaakt met patat, ( zelf gesneden en gebakken) en salade en ijs met advocaat en slagroom toe. En toen had ik het op kwam mijn hulp ( is een turkse vrouw) Turkse pannenkoeken brengenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Had je er nog iets kerstig van gemaakt?
Gezellig hoor. Je pa en ma gaan zeker genieten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Merci. Ik ga pas rond 18.30 aan tafel. Tot die tijd aan de borrel.
Ja van de slager kopen. Kalkoenshoarma of lamsshoarma welquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Mjah hoop het ook![]()
Eet je dat wel eens ja?
Slik het maar niet door die eikels, ligt vast zwaar op je maagquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:31 schreef m1st1g het volgende:
En even vanaf de andere kant
[ afbeelding ]
mooi,is dat in restaurant?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:31 schreef m1st1g het volgende:
En even vanaf de andere kant
[ afbeelding ]
Die hebben al een soepje op. En natuurlijk de nodige cacao productenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig hoor. Je pa en ma gaan zeker genieten.
Nice Dot!quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had vlaams stoofpotje gemaakt met patat, ( zelf gesneden en gebakken) en salade en ijs met advocaat en slagroom toe. En toen had ik het op kwam mijn hulp ( is een turkse vrouw) Turkse pannenkoeken brengen
Maar die bewaar ik zit knettervol.
Je verwend ze echtquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die hebben al een soepje op. En natuurlijk de nodige cacao producten
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn alle de op
love is the drug gestemt hebben
getrouwt?
Was het ook en is best simpelquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nice Dot!![]()
Dat klinkt allemaal best smakelijk
Wel een mooi compliment.quote:
Kalkoenshoarma heb ik nog niet geprobeerd. Dat lijkt me best een goed ideequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja van de slager kopen. Kalkoenshoarma of lamsshoarma wel![]()
Maar het is ook echt maanden geleden dat ik het heb gegeten
Ja daarom vind ik stoofpotjes leuk om te maken. Ruikt zo lekker de hele dagquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het ook en is best simpel
Maak dit wel vaker kan je lekker de hele dag laten sudderen en het ruikt zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |