Oh dit komt ook al uit dat programma?quote:
Wat heeft Dragonball hier mee te maken?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Geen slecht lied, niet Top 2000-waardig, maar dankzij de DBZ-bonus in de lijst
Bedankt voor helemaal niets.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh dit komt ook al uit dat programma?
Het is werkelijk een plaag.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Dragonball hier mee te maken?
Dit nummer op zich niet. Maar hij was wel een van de deelnemers dit jaar..quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor een noodfonds voor die mensen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je muzieksmaak zal maar gevormd worden op basis van een programma als Beste Zangers. De leegheid van die levens schokt me.
Dode But-Zangers?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Geen slecht lied, niet Top 2000-waardig, maar dankzij de DBZ-bonus in de lijst
Het was daarvoor al wel een radiohitje, for what it's worthquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Wandelingetje dan maar.
25 december 14.00-15.00 uur
1824 Lovesong The Cure 3
1823 Tonight, Tonight The Smashing Pumpkins 6,5
1822 Sunshine Of Your Love Cream 6
1821 Is This Love Whitesnake 5,5
1820 Out Of Space The Prodigy 5
1819 Heaven Can Wait Meat Loaf 6,5
1818 P.Y.T. (Pretty Young Thing) Michael Jackson 5,5
1817 Praise You Fatboy Slim 4,5
1816 Just The Two Of Us B. Withers & G. Washington, Jr. 7
1815 I Want You Bob Dylan 6,5
1814 Famous Blue Raincoat Leonard Cohen 6
Wat schattigquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:55 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vier mijn 1-jarig bestaan op Fok! vandaag
Ik stel voor dat we volgend jaar alle deelnemers uitsluiten van deelname.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit nummer op zich niet. Maar hij was wel een van de deelnemers dit jaar..
Goed plan, dat levert vast geen verwarring meer opquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weer die Dragonball-verwarring. Kunnen we t niet gewoon een BZN noemen?
En vergeet Goku en Vegeta niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
Niet haten op DBZ, daardoor is Floor Jansen bekend geworden.
En Emma Heesters.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
het is mislukt, je bent het toch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil geen ouwe zeur worden, maar deze regio van de lijst is wel echt een stuk slechter geworden dan tot een jaar of 5 geleden. Er staan bijna alleen maar nrs die er niet horen. Nrs die niet in de lijst horen of nrs die een stuk hoger horen. Bijna niks op zn juiste plek
In Nederland ja, daarbuiten was ze het al een tijdjequote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
Wordt komende dagen wel beter, t is altijd een beetje opstarten en wennen aan de hoeveelheid meuk. Tegen zondag heb ik wel n schild ontwikkeldquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is mislukt, je bent het toch.
Ik blijf het raar vinden dat ze dat programma er voor nodig had.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
quote:
Ehh,..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Vind je het zó erg?quote:
Gewoon go with the flow, ik vind deze dagen bijna alle muziek mooi. Top2000 is zo lekker sentimenteelquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt komende dagen wel beter, t is altijd een beetje opstarten en wennen aan de hoeveelheid meuk. Tegen zondag heb ik wel n schild ontwikkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |