Die Dekselse Evertquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik stel mij hierbij Evert ten Napel voor
Kenners vergeten niet op Euphoria te stemmen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verrassend dat Euphoria toch weer gestegen is en nog steeds niet is geweest. Die begon ooit belachelijk hoog, maar inmiddels verwacht je al 5 jaar dat die er een keer in staat.
Verder vind ik het nog te vroeg om conclusies te trekken. Hoop wel dat de Biebs snel komt (of komende nacht)
Ik denk Heinze Bakker.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke commentator zei het zo dan?
Verdomme, Dago.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet dat dit Genesis:
[ afbeelding ]
Nooit, die stem van Phil is ongeëvenaard.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Peter Gabriel > Phil Collins
Heel goed mogelijk!quote:
Wie zijn de Biebs?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verrassend dat Euphoria toch weer gestegen is en nog steeds niet is geweest. Die begon ooit belachelijk hoog, maar inmiddels verwacht je al 5 jaar dat die er een keer in staat.
Verder vind ik het nog te vroeg om conclusies te trekken. Hoop wel dat de Biebs snel komt (of komende nacht)
Lekker?quote:
Waarom begin je ineens over je verzameling seksspeeltjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
Deze 12" staat hier ook in de kast-genot.
Zeker.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zijn de Biebs?
Justin Bieber neem ik aan?
De biebs zijn allemaal dicht, coronamaatregelen enzo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zijn de Biebs?
Justin Bieber neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |