Ik zou liever On Call en Closer zien. Of Charmer. Of Molly's Chamberquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:40 schreef BillDauterive het volgende:
Het blijft apart dat KoL Supersoaker en dit lied in de top 2000 heeft, terwijl Knocked Up en My Party er dan weer niet in staan.
Helemaal prima.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
KOL zakt af richting het zuiden (einde) van de lijst
Vandaag even niet, had hele wilde plannen maar ben door 3 wekkers geslapen dus misschien eens luisteren naar mijn lichaamquote:
Dan maar lekker hier mee spammen voorlopig?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vandaag even niet, had hele wilde plannen maar ben door 3 wekkers geslapen dus misschien eens luisteren naar mijn lichaam
EHHH ik ben af. Ik ga even brunchen denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is Bek Daun Saus.
Luisteren naar je wekker lukte in elk geval niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vandaag even niet, had hele wilde plannen maar ben door 3 wekkers geslapen dus misschien eens luisteren naar mijn lichaam
Begonnen ze mee toen ik ze voor het eerst live zag.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Closer, de beste van KOL staat er dan weer niet in
Precies, koffie erbij en gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan maar lekker hier mee spammen voorlopig?
Bazenplaatquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Begonnen ze mee toen ik ze voor het eerst live zag.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan maar lekker hier mee spammen voorlopig?
140 maar?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit is wel een lekker plaatje als je met 140 km/h door Duitsland rijdt
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Luisteren naar je wekker lukte in elk geval niet.
Ja, want zijn best te onderscheiden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Is het raar dat ik regelmatig Mumford and Sons en Kings of Leon door elkaar haal?
Ja daarom deze rustige kabbelaar. Totdat er weer gas gegeven kan worden.quote:
Stemmen lijken best op elkaar. Een van de nieuwere nummers van KoL lijkt ook heel erg op M&Squote:Op vrijdag 25 december 2020 11:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Is het raar dat ik regelmatig Mumford and Sons en Kings of Leon door elkaar haal?
Origineel van Metallica blijft toch het bestequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
oh, heeft Johnny Cash dit ook al gecoverd?
Welk nummer heeft ie niet gecoverd kun je beter zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, nummer staat/stond 10x in de lijst ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
quote:
quote:
quote:
Geloof het welquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is deze man al Jan Contant genoemd?
Jij snaptquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Origineel van Metallica blijft toch het beste
Nee joh, Swedish House Mafia 😎quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Origineel van Metallica blijft toch het beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |