Ik zet hem op de lijst voor volgend jaar. Dit mag er niet uitquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel meer dan 200 plekken gezakt, hard op weg naar de uitgang.
Tommy Tutonequote:
Dan zal het volgend jaar wel plaatsmaken voor een nieuw lied van Kensington of Di-Rect.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal 45 inch lp's hier zekerquote:
Dit lijkt ergens wel op Call it Love.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:35 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik heb een paar topics gemist, maar geen Enigma is inderdaad een schande. Net als geen Poco trouwens. Maak ik me ieder jaar weer boos over.
3 jaar geleden nog goed de stemboost ingezet met plaats 768, maar die boost was met een jaartje weer op.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zal het volgend jaar wel plaatsmaken voor een nieuw lied van Kensington of Di-Rect.
Ik had hem eigenlijk al niet meer verwachtquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar toch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit lijkt ergens wel op Call it Love.
En Hans heeft zn dodenbonus ook al verbruiktquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk al niet meer verwacht
Was ook dodenbonus geloof ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 jaar geleden nog goed de stemboost ingezet met plaats 768, maar die boost was met een jaartje weer op.
Maar dit is Bek Daun Saus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:38 schreef Sabata het volgende:
Poiroooo (zoals Ray Winstone zou zeggen)
45 toeren kan ik er wel mee uithalen ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Allemaal 45 inch lp's hier zeker
Daar liggen wij niet wakker van.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
KOL zakt af richting het zuiden (einde) van de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |