Om te kijken of je mijn uurlijstjes wel leest, beste Billquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom geef je mijn stemplaten elke keer een laag cijfer?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ha, daar is Gijs!
We maken gehakt,staverman!
Sinds ie keuning is?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
sinds wanneer doet Willy een kersttoespraak?
Also,Kloppgod
Sinds hij de koning is. Daarvoor deed Bea het.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
Also,Kloppgod
Ik wist niet eens dat kersttoespraken een ding was.quote:
zijn moeder deed dat ook al hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
Je kent wel de titel er van?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat kersttoespraken een ding was.
Die slaapt gewoon nooitquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
Matijn Nijhuis was er vannacht ook al. Heeft hij de hele nacht doorgehaald?
Helaas, staan er allemaal niet meer in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn top 100-plaatjes (en er stonden er een hoop onderin) zijn allemaal nog steeds niet geweest. Al kan ik niet inschatten waar The Gathering staat, het zal mij benieuwen.
Maar Pulp, Carpenters, Smiths, Roxy Music, Duncan Browne... en volgens mij mis ik er nog 1. Allemaal nog niet geweest.
Kensington is bijvoorbeeld in-en-in saai, waar dit nummer me gewoon het bloed onder de nagels vandaan haalt omdat het zo irritant is.quote:
shotje doen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:01 schreef Isorden het volgende:
Gijs "elk intro kapotvollullen" Staverman
Rupert Holmes?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:02 schreef Dwersdriever het volgende:
Het nummer van The Buoys is geschreven door de man die later een one hit wonder werd met de Pina Colada Song. En die met The Buoys ook een hitje had met een nummer over kanibalisme.
Misschien is het goed dat je gestopt bent met drinkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |