Dat krijg je als je tóch besluit het zeepje te laten vallen, Fred.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik was even onder de douche en jullie zijn bijna een heel topic verder.
Kun je nagaan als Woesthoff weer een band begint.. de rillingen lopen me nu al over m’n rugquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er gebeurt als Woestoff ooit komt te overlijden. Of zn vrouw. Oh wacht..
En even Niles van de Berg naar de contacten van Vader Ad laten bellen zodat het iig beter klinkt dan K.ne.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Door Kane is Kensington ontstaan waarschijnlijk. Die gasten dachten he das enorm kut, dat kunnen wij ook.
Doen we er galm overheen, is het nog kutter allemaal
Ja nog steeds. Walgelijk nummer. Ik neem tenminste aan dat Kane voorbij is. Wat ook walgelijk is, daar niet van.quote:
Ik had destijds danslesquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef asco het volgende:
Dit was track 1 van de dubbel cassette nummer 1 hits van 1988.
Dat jullie het maar even weten.
Kensington is aldus de demon baby van Kane en Kings of Leon.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Door Kane is Kensington ontstaan waarschijnlijk. Die gasten dachten he das enorm kut, dat kunnen wij ook.
Doen we er galm overheen, is het nog kutter allemaal
Moet je ook niet zo lang aan je piemel trekkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik was even onder de douche en jullie zijn bijna een heel topic verder. En dat op Eerste Kerstdag
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt zo’n bloedhekel aan dit nummer
Ik ben slecht met titels oke?quote:
Brrrrr eng ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kensington is aldus de demon baby van Kane en Kings of Leon.
Ik weet niet of ik hier meer over wil wetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat krijg je als je tóch besluit het zeepje te laten vallen, Fred.
Kings of Leon heeft nog best mooie liedjes gemaakt. Maar die vind je dan niet in de top 2000.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Pittig accuraat dit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ontstaan tijdens dit topic 2 jaar geledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |