Ik snap dit ook niet. Bij een concert voelen doven wel trillingen vd muziek dus daar begrijp ik het nog wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Kanaroe het volgende:
Waar is het goed voor, een doventolk, i don't get it
De muziek inzichtelijk maken?
Ik kan me niet voorstellen dat een iemand ook zin heeft om al die 2000 nummers te doen, tenzij je echt zwaar geld tekort komt of zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Viv het volgende:
Hopelijk is dit het Doventolk-uurtje en hebben ze geen 2000 van dit soort kutfilmpjes opgenomen
Ja en dan doet die tolk het ook nog in het Nederlands.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer ik doof zou zijn, zou ik nog geen idee hebben wat er nu gezongen zou worden.
Ik bedoel aan die doventolk heb ik nog niks.quote:
Ergens blij staan te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:42 schreef Viv het volgende:
Godsamme die doventolkga ergens anders blij staan te doen
Ja. Beleving. Beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Kanaroe het volgende:
Waar is het goed voor, een doventolk, i don't get it
De muziek inzichtelijk maken?
Jep, echt leip ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik snap dit ook niet. Bij een concert voelen doven wel trillingen vd muziek dus daar begrijp ik het nog wel.
Na 15 minuten tolken ben je klaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een iemand ook zin heeft om al die 2000 nummers te doen, tenzij je echt zwaar geld tekort komt of zo.
Ik heb helaas geen radioquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die naar het café kijken
Doe niet zo gek, je weet toch niet van te voren wat die mensen gaan zingen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef Evenstar het volgende:
Ze hadden ook gewoon kunnen ondertitelen toch?
Dit is gewoon hip doen om het hip doen, nul toegevoegde waarde.
Ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef LTVDK het volgende:
Gaat die tolk zo ook meehakken bij de Party Animals?
Dit is Arens toch? (ach ik dacht ook dat ik om 6 uur naar Emmely luisterde)quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, je weet toch niet van te voren wat die mensen gaan zingen?
Oh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |