quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat je opgesloten bij de Jehova's of zo?
Eerst het origineel maar eens in de lijst, dan praten we wel verder.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eerte single van Van Halen, historie. Nooit meer uit de lijst.
Dan zou ik nu lekker gaan doen wat je wil doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is ook troep. Tienermeisjes zooi.
Ow wij helemaal niet, dus de beslissing was snel genomen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook over getwijfeld. Maar ik vind het wel leuk om een beetje te kokkerellen
Kinks is ook heel goed, maar dit is wat mij betreft net als With A Litle Help From My Friends en All Along The Watchtower: Cover beter dan het origineelquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Best wel oke hoor, maar als het origineel er niet in staat, vind ik dit eigenlijk gewoon schande!
Werd ook gewoon regelmatig op 3FM gedraaid. Zou niet weten hoe ik het anders ken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Geloof dat dit midden jaren 00 wel werd omarmd door de emo beweging
ok, boomerquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor weer bij de bejaardenclub die dit niet kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |