Dua maar!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil hem wel tussen haar Lipa Dua, hoor!
Wij hebben dit jaar kant en klaar eten besteld bij een lokale ondernemer. Kunnen we om 18:20 uur ophalen! Benieuwd hoe dat is. Wel lekker gemakkelijk.quote:
Zat je opgesloten bij de Jehova's of zo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:46 schreef Limoentjuh het volgende:
YES eerste nummer die ik van dua had gehoordwel 2 jaar later nadat hij uitkwam maar alsnog
![]()
ken ik die?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind haar tweede plaat trouwens beter
Hey D.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:47 schreef D. het volgende:
Hm, eerste nummer wat ik meepik dit jaar, ik houd mijn commentaar maar voor me
Taylor swiftquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:45 schreef laxus13 het volgende:
Een van de betere hit artiesten van tegenwoordig
Ach Be the onequote:Op vrijdag 25 december 2020 09:47 schreef D. het volgende:
Hm, eerste nummer wat ik meepik dit jaar, ik houd mijn commentaar maar voor me
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:48 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Nee van The Kinksquote:
Ja, heb ik ook over getwijfeld. Maar ik vind het wel leuk om een beetje te kokkerellenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben dit jaar kant en klaar eten besteld bij een lokale ondernemer. Kunnen we om 18:20 uur ophalen! Benieuwd hoe dat is. Wel lekker gemakkelijk.
Het venijn zit in de staart dit uur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na deze is het uur klaar toch? Ik hoor dat er nog 2 specifieke platen moeten komen en allebei is het meuk
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je vierde post ofzo en nu al gewoon af.
Best wel oke hoor, maar als het origineel er niet in staat, vind ik dit eigenlijk gewoon schande!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet zo goed als de Kinks, maar wel fijn
Eerte single van Van Halen, historie. Nooit meer uit de lijst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:49 schreef Dagoduck het volgende:
Had er niet in gehoeven. Maar goed, het is beter dan een groot deel van de lijst.
This one goes to eleven.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Best wel oke hoor, maar als het origineel er niet in staat, vind ik dit eigenlijk gewoon schande!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |