En mensen met dit soort achterlijke ideeën ook uitsluiten graag.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:40 schreef Grems het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, rokers, drinkers, papzakken en bankhangers uitsluiten zodat er capaciteit overblijft voor ongelukken, blindedarmontstekingen etc
Ben wel een beetje klaar met die persoonlijke vrijheden van het plebs
Geef de mensen een spaarkaart en een zegel per test en ze staan ervoor in de rijquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Krijg je mensen die zeggen “doe ik niet”. En dat afdwingen is lastig.
Je kunt ook "papzak" zijn door een ongelukkig genetisch loterijtje en niet veel meer kunnen en mogen dan bankhangen. En dan heb je nog de categorie verantwoord etende en bewegende mens die zo nodig moet gaan hanggliden of kickboksen, of gezonde, hardlopende mensen die hun knieën vroegtijdig naar God helpen of zich melden met een stressfractuur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:40 schreef Grems het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, rokers, drinkers, papzakken en bankhangers uitsluiten zodat er capaciteit overblijft voor ongelukken, blindedarmontstekingen etc
Ben wel een beetje klaar met die persoonlijke vrijheden van het plebs
Ah, daar zat ik bij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:58 schreef michiel_merk het volgende:
https://www.ad.nl/nijmege(...)esmet-zijn~a396b0cd/ goed getimed weer
elk pondje gaat ook door dat mondje, vooral suiker dat verstopt zit in allesquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee hoor, ieder pondje komt door het mondje. Dikzakken, rokers en drinkers vertonen aantoonbaar onverantwoord gedrag en dat zou consequenties moeten hebben.
Keihard aanpakken.
Die mensen mogen, wat zeg ik, mogen? móeten gewoon zo snel mogelijk doodddddquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:14 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik heb ze dat wel horen claimen inderdaad, maar ik heb ook weleens gekkies ontmoet die claimen van de lucht te kunnen leven.
Tot ze dat trucje onder strenge supervisie kunnen herhalen geloof ik er niet zo in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Die mensen mogen, wat zeg ik, mogen? móeten gewoon zo snel mogelijk doodddddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat over covid, als mensen hun verantwoordelijkheid zouden nemen met betrekking tot hun gezondheid dan was er nu geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizarre tunnelvisie houden sommigen erop na.
Waar ik de conclusie trek dat deze samenleving bijzonder weinig on zijn of haar medemens geeft.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:32 schreef Discombobulate het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat de samenleving an sich zich niet zo gedraagt.
Onverantwoord gedrag voor zichzelf, maar niet voor de maatschappij, want hun totale zorgkosten liggen lager.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee hoor, ieder pondje komt door het mondje. Dikzakken, rokers en drinkers vertonen aantoonbaar onverantwoord gedrag en dat zou consequenties moeten hebben. Het belang van het collectief weegt zwaarder dan de vrijheden van het individu.
Keihard aanpakken die asocialen.
https://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/270751015.pdfquote:De totale verwachte zorg-kosten van rokers zijn 28% lager dan de verwachte zorgkosten van gezond levende mensen. Voor obesen is dit 16%.
Dat is denk ik een bijwerking van alle maatregelen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:46 schreef Grems het volgende:
Dat past natuurlijk helemaal niet in het plaatje dat je zo lang en saai mogelijk op deze aardkloot moet bestaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:51 schreef crystal_meth het volgende:
Onverantwoord gedrag voor zichzelf, maar niet voor de maatschappij, want hun totale zorgkosten liggen lager.
RIVM rapport "Zorgkosten van ongezond gedrag":
[..]
https://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/270751015.pdf
Definitie hoesten: een natuurlijke manier van het lichaam om de luchtwegen schoon te maken. Door het hoesten worden rookdeeltjes, stof en uit de luchtpijp, keel of longen verwijderd.quote:bron: gezondsheidsformulier
• 1. Geldt voor u (of de persoon namens wie u dit formulier invult) momenteel een verdenking van longontsteking of coronavirusinfectie (COVID-19) of heeft u deze diagnose gekregen?
• 2. Bent u (of de persoon namens wie u dit formulier invult) de afgelopen 10 dagen in contact geweest met iemand die besmet is met het COVID-19 (corona) virus of verdacht is van besmetting
• 3. Heeft u (of de persoon namens wie u dit formulier invult) in de afgelopen 24 uur een van de volgende symptomen gehad?: 1.Verhoging of koorts 2.Hoesten 3.Loopneus 4.Keelpijn 5.Kortademigheid
Als u op een van de bovenstaande vragen “ja” heeft geantwoord, dan krijgt u, op grond van de vervoersovereenkomst, geen toestemming om aan boord te gaan.
De kans dat je met fors overgewicht structureel kunt afvallen en weer naar een gezond(er) gewicht gaat is bijzonder kleinquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:46 schreef Grems het volgende:
[..]
Dit gaat over covid, als mensen hun verantwoordelijkheid zouden nemen met betrekking tot hun gezondheid dan was er nu geen probleem.
https://www.ad.nl/binnenl(...)o-rijnmond~aad49a71/quote:In de regio Rotterdam Rijnmond is ten minste één persoon besmet geraakt met een nieuwe variant van het coronavirus. Het is, voor zover bekend, de derde Nederlander die deze zeer besmettelijke variant heeft opgelopen.
Ik vermoed dat je slim genoeg bent om te begrijpen wat er met 'hoesten' bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:55 schreef Vallon het volgende:
Niet vliegen wanneer iemand tot 24 uur geleden heeft gehoest.....
[..]
Definitie hoesten: een natuurlijke manier van het lichaam om de luchtwegen schoon te maken. Door het hoesten worden rookdeeltjes, stof en uit de luchtpijp, keel of longen verwijderd.
Benieuwd hoeveel mensen de afgelopen 24 uur niet hebben gehoest of als een angstig vogeltje reizen en dan benepen hun adem gaan inhouden....
We gaan na de mis weer verder aan het kerstdissen.
De fucking GGD gebruikt ze ook hé.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:29 schreef JosMert het volgende:
[..]
Er was hier een user paar posts geleden die dacht dat die sneltests heel betrouwbaar waren. Je gooit dus letterlijk geld weg als je zo een test doet, dat is wel duidelijk
Mensen die niet hoesten zijn dode mensen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:55 schreef Vallon het volgende:
Niet vliegen wanneer iemand tot 24 uur geleden heeft gehoest.....
[..]
Definitie hoesten: een natuurlijke manier van het lichaam om de luchtwegen schoon te maken. Door het hoesten worden rookdeeltjes, stof en uit de luchtpijp, keel of longen verwijderd.
Benieuwd hoeveel mensen de afgelopen 24 uur niet hebben gehoest of als een angstig vogeltje reizen en dan benepen hun adem gaan inhouden....
We gaan na de mis weer verder aan het kerstdissen.
Maar die andere 60% houden ze wel tegen. Het is maar hoe je redeneert.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
De fucking GGD gebruikt ze ook hé.
Fucking amateurs. Er lopen dus hordes COVID patiënten rond die onterecht in de veronderstelling verkeren dat ze geen Corona hebben,
Fucking 40% !!! Bizar.
Aldus de Ayn Rand fanboyquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee hoor, ieder pondje komt door het mondje. Dikzakken, rokers en drinkers vertonen aantoonbaar onverantwoord gedrag en dat zou consequenties moeten hebben. Het belang van het collectief weegt zwaarder dan de vrijheden van het individu.
Keihard aanpakken die asocialen.
Ik hoest echt niet dagelijks hoor. Zelfs als je het schrapen van je keel mee telt kom ik niet aan tientallen keren per dag.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die niet hoesten zijn dode mensen.
Mensen hoesten (ook in gezonde toestand) tientallen keren per dag.
Want comorbiditeiten zoals overgewicht en andere leefstijlgerelateerde zaken dragen niet bij aan een ongunstig verloop van covid.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Onverantwoord gedrag voor zichzelf, maar niet voor de maatschappij, want hun totale zorgkosten liggen lager.
RIVM rapport "Zorgkosten van ongezond gedrag":
[..]
https://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/270751015.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |