Confirmatief.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:50 schreef MTheBassman het volgende:
Dit heb ik nooit in mijn leven gehoord.
Ja, sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:50 schreef Gretzl het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit nog zoveel stemmen heeft gehad![]()
Nederland is .... enfin we weten het.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En Ray Charles - Let the good times roll staat er niet eens in
Alsof dit nummer niet mooi was als corona er niet bij betrokken wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik wordt altijd helemaal kriebelig van "ja ik vind dit nummer zoooo mooi want corona"
... best een vrij land.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nederland is .... enfin we weten het.
Je weet toch dat mensen stemmen om een bepaald thema.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alsof dit nummer niet mooi was als corona er niet bij betrokken was
misschien net iets te vrij, als ik zie wat voor nummers er in de lijst zitten.quote:
Dat is is de meeste gevallen ook complete BS, want: gezocht, interessantdoenerij, dat gedoe.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik wordt altijd helemaal kriebelig van "ja ik vind dit nummer zoooo mooi want corona"
Niet specifiek dat nummer van net hoor, maar gewoon heel die beredeneringquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alsof dit nummer niet mooi was als corona er niet bij betrokken was
Je vergat een woord.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je weet toch dat sommige mensen stemmen om een bepaald thema.
Waarom denk je dat Rollercoaster op 1 staat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |