Oh, was zij dat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Was recent nog iemand overleden van Roxette, maar net iets te laat voor de dodenbonus
Ja, Marie overleed vorig jaar net een paar dagen nadat de stembussen gesloten warenquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Was recent nog iemand overleden van Roxette, maar net iets te laat voor de dodenbonus
1991. Hun eerste hits dateren wel van de 80squote:Op vrijdag 25 december 2020 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
Is dit uit de jaren 90? Klinkt echt als jaren 80.
die is ook niet oud gewordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, Marie overleed vorig jaar net een paar dagen nadat de stembussen gesloten waren
DAB+ ??quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een klein radio'tje gekregen van mn ouders, doet het prima, staat altijd op arrow classic rock behalve nu dan
Echt een 80s vibe bij dat nummer haha. Maar ik kom zelf uit 96.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
1991. Hun eerste hits dateren wel van de 80s
Nee de drummer is maandag(?) overleden, zie ook deze postquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, Marie overleed vorig jaar net een paar dagen nadat de stembussen gesloten waren
Nee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:47 schreef MTheBassman het volgende:
die is ook niet oud geworden
Drugsproblemen?
ja, kan ook antenne maar ik gebruik DABquote:
Dubbel pech dan voor Roxette.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee de drummer is maandag(?) overleden, zie ook deze post
Dit is in Enschede volgens mij. Herkende het nog van toen ik er woonde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |