Cold Little Heart is stemlijstgenot van mijquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Damien RICE verdient echt dikke hype net als Cold Little Heart
Wordt eerst tijd dat ie weer eens een plaat uitbrengt die net zo goed is als Oquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Damien RICE verdient echt dikke hype net als Cold Little Heart
Cannonball heeft de lijst nog nooit gehaald volgens mij, vind ik ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wanstaltige smaak van de stemmers
5ccquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
met het verstrijken der jaren gaan ze lager hangen
Terwijl we allemaal weten dat My Favourite Faded Fantasy zn beste plaat is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen 9 Crimes doet het goed.
veel op school gepest zeker.quote:
Is ook zijn enige top 2000-waardige liedje, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen 9 Crimes doet het goed.
quote:
The Blower’s Daughterquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is ook zijn enige top 2000-waardige liedje, toch?
Ik durf nog niet voor de volgende dagen te kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Waarom heeft Giel zoveel goede platen
Denk dat je wel in de minderheid bent dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal weten dat My Favourite Faded Fantasy zn beste plaat is.
Wat betreft die eerste, Sean Paul staat er niet in.quote:
Ook z'n laatste plaat nog steeds helaas,..quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal weten dat My Favourite Faded Fantasy zn beste plaat is.
Dit wil ik oprecht wetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Voor de statistiekjesfetisjisten onder jullie: welk nummer wat er ieder jaar heeft ingestaan heeft de twee meest ver uit elkaar liggende posities behaald?
MFFF toch de beste toch? OF CB?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cannonball heeft de lijst nog nooit gehaald volgens mij, vind ik ook wel bijzonder.
geen flauw ideequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Voor de statistiekjesfetisjisten onder jullie: welk nummer wat er ieder jaar heeft ingestaan heeft de twee meest ver uit elkaar liggende posities behaald?
Fredje Kwik wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat betreft die eerste, Sean Paul staat er niet in.
En Life is a minestrone, Rubber Bullets,Im Mandy Fly me etc.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat Art for art's sake er niet in?
Alleen al vanwege de tekst zou ik graag Rootless Tree in de Top2000 zien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is ook zijn enige top 2000-waardige liedje, toch?
Sleep wellquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef alopio het volgende:
Tot morgen allen! Veel plezier nog hier
Ricegodquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook z'n laatste plaat nog steeds helaas,..
Queen misschien, hebben wel ergens in de 1900s een entry gehad met borhap op 1quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
one night in Paris, the dean and Iquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef ok01 het volgende:
[..]
En Life is a minestrone, Rubber Bullets,Im Mandy Fly me etc.
Ik kijk meestal per dag wanneer ik kan slapenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik durf nog niet voor de volgende dagen te kijken![]()
Maar ga dat wel snel doen, om m'n eigen schema rond te maken (net als vorig jaar). Maakt het ook het makkelijkst om nog even snel in een reclameblok een nummertje terug te luisteren.
Fixed it for yaquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wordt eerst tijd dat ie weer eens een plaat uitbrengt
Voor jou dezequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Queen misschien, hebben wel ergens in de 1900s een entry gehad met borhap op 1
Hier ga ik begin volgend jaar naar luisteren. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de tekst zou ik graag Rootless Tree in de Top2000 zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |