Die op een na laatste avond en laatste middag gaat een gekke boel worden.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:30 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het nog erger gaat worden
Nog steeds wijn. Ik drink alleen en ben ook al zeven keer naar de keuken gelopen.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe is de gin? Afgaande op deze post is ie top.
Heeft ie daar in jaar 2 of 3 niet op gestaan?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Legend of Xanadu was ook wel een mooie nummer 2000 geweest in the old days
Heb ze bij de Evergreen wel een paar keer voorbij horen komen ja, maar deze toevallig nietquote:Op donderdag 24 december 2020 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al een miljoen miljard jaar niet meer gehoord.
Staat dit nog wel in die lijst van Radio 5 of is dit helemaal vergeten?
Ik werk met craft bier, dus vrij lastig voor mijquote:Op donderdag 24 december 2020 23:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vorig jaar 2x een maand en 1x 3 maanden niet gedronken. Dat beviel me top, maar ook de maanden dat ik wel dronk waren top. Dus neig naar zo'n opbouw van een jaar. En dan overal blij mee zijn.
Laatste middag zwakt meestal alweer af. Maar 29 en 30 december zijn wel madhouse jaquote:Op donderdag 24 december 2020 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die op een na laatste avond en laatste middag gaat een gekke boel worden.
dat komt door de hoeveelheid haatplaten die dan voorbij komen.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, al vermoed ik dat de zondag dit jaar ook wel rap gaatquote:Op donderdag 24 december 2020 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En t wordt alleen maar ergerquote:Op donderdag 24 december 2020 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat komt door de hoeveelheid haatplaten die dan voorbij komen.
Of over een verjaarscadeau.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:pippenscottie heeft nooit ruzies over seks enzo
Ik drink ook alleen, en rook ook niet meer, dus zit alleen maar. Met een fles wijn. Zitten. Gewoon zitten.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nog steeds wijn. Ik drink alleen en ben ook al zeven keer naar de keuken gelopen.
Haatbaarden?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat komt door de hoeveelheid haatplaten die dan voorbij komen.
Zet de fles naast je neerquote:Op donderdag 24 december 2020 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nog steeds wijn. Ik drink alleen en ben ook al zeven keer naar de keuken gelopen.
Sterke wil kweken!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik werk met craft bier, dus vrij lastig voor mij
Ik denk ook niet dat Tjeerd O dat toe staatquote:Op donderdag 24 december 2020 23:31 schreef Bugno3 het volgende:
Edsilia zou echt NOOIT iets voor Buddy voelen, maar daar staan ze toch mooi samen.
ik kan me topics herinneren waar ik de helft van las, omdat het dan alweer vol zatquote:Op donderdag 24 december 2020 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laatste middag zwakt meestal alweer af. Maar 29 en 30 december zijn wel madhouse ja
Niet?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:32 schreef Isorden het volgende:
Weet een ding wel... die stunt van vorig jaar wat betreft de nacht van 30 op 31 december ga ik mooi niet herhalen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |