toch jammer dat je zijn (kanker) wijf hebt toegezongen, anders was hij misschien nog wel een keer in feyenoord gestapt getrapt de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
Van EgmondGOD had weer een leuke Louis-anekdote in dat podcastje.
Die ging tijdens een interland in Indonesië training geven aan wat kinderen van rond de 10 jaar oud. Dus nadat hij ze training had gegeven (lees: schreeuwend het totale mens principe uitgelegd) bedankten die kinderen hem nog even door de hand te schudden. Daar is het blijkbaar gewoonte dat kinderen de oudere dan niet aankijken als vorm van respect. Zat ‘ie die blagen vermanend LOOK ME IN THE EYES toe te snauwen.
Wat een absolute god
Tot zover deze anekdote.
Toen was ik 7 ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch jammer dat je zijn (kanker) wijf hebt toegezongen, anders was hij misschien nog wel een keer in feyenoord gestapt getrapt de afgelopen jaren
Als ik al zijn tweets van vandaag zie, dan geloof ik niet dat hij een erg vrolijke kerst heeft.quote:
Het enige positieve nieuws vanuit/door Trump de afgelopen weken is het faciliteren van het vredesakkoord tussen Marokko en Israël.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik al zijn tweets van vandaag zie, dan geloof ik niet dat hij een erg vrolijke kerst heeft.
Ja, het is wel weer tijd voor wat nieuws.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het enige positieve nieuws vanuit/door Trump de afgelopen weken is het faciliteren van het vredesakkoord tussen Marokko en Israël.
Voor de rest wel hetzelfde gejank, niets nieuws helaas.
Even in paar maandjes snuiven wat voor 4 jaar wasquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trump heeft deze kerst wel heel veel gesnoven
Endlösung gekregen voor kerst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe CTRL + V is uit. @:fetx
[ afbeelding ]
HitlerGod.
Die man hield van een goed feestje, dat zie je zo. Het plezier straalt er vanaf.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
HitlerGod.
Erg mooiquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
HitlerGod.
Zeker geweigerd Thierry te pijpen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:06 schreef Caland het volgende:
Els_rechts niet op het FVD lijstje
SAD
Tag de juiste persoon dan lulquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Announce dark mode. @:scrummie
[ afbeelding ]
Nog wezen bidden?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tag de juiste persoon dan lul
@:danny
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tag de juiste persoon dan lul
@:danny
ja maat en eergisteren nog kerstliederen gezongen, weet niet zeker of ik morgen weer ga. moet nog kijken of ze nog open zijn lolquote:
wtf, en de corona-regels???quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja maat en eergisteren nog kerstliederen gezongen, weet niet zeker of ik morgen weer ga. moet nog kijken of ze nog open zijn lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |