@Scrummie is er gelukkig al een tijd lang achter gekomen dat Kim Boon een dom varken is.quote:
die zal haar diploma's ook oraal gehaald hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Scrummie is er gelukkig al een tijd lang achter gekomen dat Kim Boon een dom varken is.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel gezellig all you need is love kijken waar hele volksstammen worden ingevlogen.
quote:Hoofd infectieziekte GGD boos op programma All you need is love: 'Echt moeite mee'
Ze zegt dat ze er grote moeite mee heeft dat voor twee miljoen mensen is gesuggereerd dat je na een negatieve test gewoon lekker kan knuffelen, kussen en met z'n vieren op een bank kan zitten. 'Daar valt niet tegenop te adviseren als GGD.'
'Het is heel belangrijk dat mensen niet denken, met een negatieve test dat je geen corona hebt. Je kan nog al wel besmet zijn, maar zo weinig virus hebben op het moment van de test dat het nog niet gevonden wordt. Maar als je dan een dag later aan de kerstdis aanschuift en inmiddels dat virus zich lekker aan het vermenigvuldigen is, kan je gewoon besmettelijk zijn voor anderen.'
quote:
Hoe groot zijn de gezinnen in Staphorst? Gaat heen en vermenigvuldigt u!quote:
Dat idee heb ik ook, ik volg het ook al jaren totaal niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat er ook schaatsen op tv is, zijn er nog mensen die daarnaar kijken?
Idee dat dat vroeger toch veel populairder was
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat er ook schaatsen op tv is, zijn er nog mensen die daarnaar kijken?
Idee dat dat vroeger toch veel populairder was
Vast boomers die nog fanatiek rondetijden opschrijven enzoquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, ik volg het ook al jaren totaal niet meer.
Maar een tijdje terug zei ik hetzelfde als jij hier en toen zei iemand dat de kijkcijfers nog steeds heel erg hoog zijn.
Ik ben voor Juttaquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jutta Leerdam vs Joy Beune
Ja dat schijnt vaker zo te zijn op boxing day.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:37 schreef 3rr0r het volgende:
Er is ook gewoon voetbal vandaag, Leicester vs Manchester United (nu) en Arsenal vs Chelsea
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als Anthony Joshua een keer aan de bak mag op deze dagquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat schijnt vaker zo te zijn op boxing day.
Van Gaal wilde toen nog dat dit afgeschaft werd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat schijnt vaker zo te zijn op boxing day.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Gaal wilde toen nog dat dit afgeschaft werd.
PAY ATTENTION TO THE MANAGERquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Gaal wilde toen nog dat dit afgeschaft werd.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
Van EgmondGOD had weer een leuke Louis-anekdote in dat podcastje.
Die ging tijdens een interland in Indonesi training geven aan wat kinderen van rond de 10 jaar oud. Dus nadat hij ze training had gegeven (lees: schreeuwend het totale mens principe uitgelegd) bedankten die kinderen hem nog even door de hand te schudden. Daar is het blijkbaar gewoonte dat kinderen de oudere dan niet aankijken als vorm van respect. Zat ‘ie die blagen vermanend LOOK ME IN THE EYES toe te snauwen.
Wat een absolute god
Tot zover deze anekdote.
Ja, voor je het weet fatsoeneren ze anders je onderbroekjequote:Op zaterdag 26 december 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
Die ging tijdens een interland in Indonesi training geven aan wat kinderen van rond de 10 jaar oud. Dus nadat hij ze training had gegeven (lees: schreeuwend het totale mens principe uitgelegd) bedankten die kinderen hem nog even door de hand te schudden. Daar is het blijkbaar gewoonte dat kinderen de oudere dan niet aankijken als vorm van respect. Zat ‘ie die blagen vermanend LOOK ME IN THE EYES toe te snauwen.
Wat een absolute god
Tot zover deze anekdote.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
Wat een absolute god
Tot zover deze anekdote.
toch jammer dat je zijn (kanker) wijf hebt toegezongen, anders was hij misschien nog wel een keer in feyenoord gestapt getrapt de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
Wat een absolute god
Tot zover deze anekdote.
Toen was ik 7 ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch jammer dat je zijn (kanker) wijf hebt toegezongen, anders was hij misschien nog wel een keer in feyenoord gestapt getrapt de afgelopen jaren
Als ik al zijn tweets van vandaag zie, dan geloof ik niet dat hij een erg vrolijke kerst heeft.quote:
Het enige positieve nieuws vanuit/door Trump de afgelopen weken is het faciliteren van het vredesakkoord tussen Marokko en Isral.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik al zijn tweets van vandaag zie, dan geloof ik niet dat hij een erg vrolijke kerst heeft.
Ja, het is wel weer tijd voor wat nieuws.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het enige positieve nieuws vanuit/door Trump de afgelopen weken is het faciliteren van het vredesakkoord tussen Marokko en Isral.
Voor de rest wel hetzelfde gejank, niets nieuws helaas.
Even in paar maandjes snuiven wat voor 4 jaar wasquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trump heeft deze kerst wel heel veel gesnoven
Endlsung gekregen voor kerst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe CTRL + V is uit. @:fetx
[ afbeelding ]
HitlerGod.
Die man hield van een goed feestje, dat zie je zo. Het plezier straalt er vanaf.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
HitlerGod.
Erg mooiquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
HitlerGod.
Zeker geweigerd Thierry te pijpen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:06 schreef Caland het volgende:
Els_rechts niet op het FVD lijstje
SAD
Tag de juiste persoon dan lulquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Announce dark mode. @:scrummie
[ afbeelding ]
Nog wezen bidden?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tag de juiste persoon dan lul
@:danny
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tag de juiste persoon dan lul
@:danny
ja maat en eergisteren nog kerstliederen gezongen, weet niet zeker of ik morgen weer ga. moet nog kijken of ze nog open zijn lolquote:
wtf, en de corona-regels???quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja maat en eergisteren nog kerstliederen gezongen, weet niet zeker of ik morgen weer ga. moet nog kijken of ze nog open zijn lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |