Eet smakelijk vriendquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu patat met kipnuggetsmet mayo mosterd en ketchup
Kan wel merken dat het kerst isquote:
Cola zero voor mij, geen alcoholquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Fijne kerst maten.
Straks die viesdikke kater wegdrinken genot
Geen wijwater?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Cola zero voor mij, geen alcohol
Noem me geen dan.quote:
Jij bent ?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent ?
Heerlijk iemand die scheldt.Ik zie het al. Darter en Feyenoorder.
Hoe was de mis?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Behalve een paar feyenoorders maar dat is begrijpelijk na die oorwassing tegen de fucking nummer 7 van oostenrijk
Old soldiers never die.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welkom terug Tong. Iedereen in de vbl sc heeft je gemist.
Erg gezellig, veel kerstliederen gezongen met z'n allen gisterenquote:
Asoquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Erg gezellig, veel kerstliederen gezongen met z'n allen gisterengezeik op het nieuws tegen kerken moet eens ophouden. Vandaag ook weer, dus dubbel zoveel feest tijdens deze donkere tijden en ook wat nieuwe mensen ontmoet.
jij?
Rustig coronakerstje, gewoon bij mijn ouders gegeten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Erg gezellig, veel kerstliederen gezongen met z'n allen gisterengezeik op het nieuws tegen kerken moet eens ophouden. Vandaag ook weer, dus dubbel zoveel feest tijdens deze donkere tijden en ook wat nieuwe mensen ontmoet.
jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |