Platonisch welquote:Op donderdag 24 december 2020 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar Jobi daten mag nu helemaal niet hè.
Oh ja die moet ik ook nog even trimmen zo, dank voor de reminderquote:Op donderdag 24 december 2020 16:35 schreef ijs_beer het volgende:
Hierbij wil ik @:cyan9 op de hoogste stellen dat mijn baard nu een stuk korter is.
Lekker!quote:Op donderdag 24 december 2020 16:58 schreef molloot200 het volgende:
Wij gaan zometeen wraps eten en ik heb er heel veel zin in
Daar had die leuke kerel die vannacht mijn kamer in kwam klimmen ook gewoon schijt aan hoorquote:Op donderdag 24 december 2020 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar Jobi daten mag nu helemaal niet hè.
Ga met Silke spelenquote:
De glazenwasser wilde niet naar binnen hoor.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar had die leuke kerel die vannacht mijn kamer in kwam klimmen ook gewoon schijt aan hoor
quote:Op donderdag 24 december 2020 17:16 schreef Redefine het volgende:
Zo bijgelezen, nu vakantie![]()
Party hard.
[ afbeelding ]
Geniet ervan jongen, zeer verdiend!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:16 schreef Redefine het volgende:
Zo bijgelezen, nu vakantie![]()
Party hard.
[ afbeelding ]
Dank je. Is er bij jou nog iets overgebleven van je maand vakantie?quote:Op donderdag 24 december 2020 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Geniet ervan jongen, zeer verdiend!
De glazenwasser kwam dan ook vanochtend pas om de ramen schoon te maken; werd erg steamy vannachtquote:Op donderdag 24 december 2020 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
De glazenwasser wilde niet naar binnen hoor.
Heb je alweer de hele nacht onder de douche gestaan?quote:Op donderdag 24 december 2020 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De glazenwasser kwam dan ook vanochtend pas om de ramen schoon te maken; werd erg steamy vannacht
Ja en ik was niet alleenquote:Op donderdag 24 december 2020 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je alweer de hele nacht onder de douche gestaan?
Oohhhhhquote:Op donderdag 24 december 2020 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat silhouhet op de shampooflessen van Schwarzkopf telt niet hè!
Nu wil ik alles wetenquote:
Had hij dan niet eerder mee kunnen doen? Het is een bekende naam, daar hadden ze eerder vast ook wel plek voor.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:53 schreef molloot200 het volgende:
Wie had overigens gedacht dat WIDM voor Erik de Zwart een bucketlist dingetje was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |