Heel liefquote:Op donderdag 24 december 2020 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat lief.
@:mrsloveable kijk eens hoe lief konijnenmans is
Kloptquote:Op donderdag 24 december 2020 13:55 schreef Mazikeen het volgende:
DTS gaat misschien sluiten met 1e en 2e Kerstdag! Fijne Kerst!
Nee nog niet. Hopelijk blijft dat zou. Ze komt natuurlijk met veel patienten in contact.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:58 schreef X-23 het volgende:
[..]
Vervelend idd. Heeft ze zelf geen klachten?
Officieel wel.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
als je zelf geen klachten heb dan hoef je dat toch niet?
Althans wij hebben het toen nagevraagd en wij niet.
Ja als je met een corona patient in contact geweest bent welquote:Op donderdag 24 december 2020 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
als je zelf geen klachten heb dan hoef je dat toch niet?
Althans wij hebben het toen nagevraagd en wij niet.
Ja idd. Gaat snel die verspreiding.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nog niet. Hopelijk blijft dat zou. Ze komt natuurlijk met veel patienten in contact.
Ik heb pas getest. Kreeg een brief mee daar stond in als ik positief getest was eventuele huisgenoten ook in quarantainemoesten hoor.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
we hebben gebeld en die zeiden van niet.
Maar misschien is zorg anders?
Wanneer ga je in quarantaine?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
we hebben gebeld en die zeiden van niet.
Maar misschien is zorg anders?
Ja vooral op deze manier. Sneu voor de mensen die met kerst ergens heen zouden gaan.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:02 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ja idd. Gaat snel die verspreiding.
Ja, daar wordt niet aan gedacht.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
wat zielig voor de mensen die niks te doen hebben met kerst
U bent een nauw contact van iemand met corona. Dit betekent dat u in de buurt bent geweest van iemand met corona (minimaal 15 minuten binnen 1,5 meter);quote:Op donderdag 24 december 2020 14:04 schreef X-23 het volgende:
[..]
Wanneer ga je in quarantaine?
Als iemand in je huishouden positief is getest, of je hebt nauw contact gehad met een besmette persoon.
Als je via de app Coronamelder een waarschuwing hebt gekregen.
prima toch. en anders in de vriezer gooien alvast een gedeeltequote:Op donderdag 24 december 2020 14:05 schreef X-23 het volgende:
Iets verkeken op de hoeveelheid vlees![]()
Kan wel 2 keer gourmetten
Hey Mazquote:Op donderdag 24 december 2020 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, daar wordt niet aan gedacht.
Zeggen ze al heel lang.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
U bent een nauw contact van iemand met corona. Dit betekent dat u in de buurt bent geweest van iemand met corona (minimaal 15 minuten binnen 1,5 meter);
Ja wij waren minder dan 15 minuten in contact geweest. Dat zal het zijn, en anders weten ze het zelf ook niet meer bij het rivm
quote:Op donderdag 24 december 2020 14:05 schreef X-23 het volgende:
Kan ook idd.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
prima toch. en anders in de vriezer gooien alvast een gedeelte
Balen zeg!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Krijg net foontjuh. Dochter moet in quarantaine college positief getest en ze heeft er mee samen gewerkt. Dus ook de patienten daar moeten in quarantaine. Die vrouw heeft het nu voor de tweede keer in april had ze het ook al.
Maar goed dus dat ik niets heb afgesproken.
OOk lekker toch, en de vriezer is gewilligquote:Op donderdag 24 december 2020 14:05 schreef X-23 het volgende:
Daar zal ze flink van balen zegquote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Krijg net foontjuh. Dochter moet in quarantaine college positief getest en ze heeft er mee samen gewerkt. Dus ook de patienten daar moeten in quarantaine. Die vrouw heeft het nu voor de tweede keer in april had ze het ook al.
Maar goed dus dat ik niets heb afgesproken.
Hebben ze geen buren die er wat mee kunnen?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:07 schreef Mazikeen het volgende:
ik heb aan mijn ouders gevraagd of zit jaar jaar niet zoveel te eten willen halen
Ze hebben altijd over voor 4 dagen
En sowieso eet ik nooit veel tijdens kerst
Ja zeker voor har werk ze had dienst 1ste en tweede Kerstdagquote:
maar ik denk dat het een geintje is hoorquote:Op donderdag 24 december 2020 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, daar wordt niet aan gedacht.
alles wat je meer eet is minder drank die er in pastquote:Op donderdag 24 december 2020 14:07 schreef Mazikeen het volgende:
ik heb aan mijn ouders gevraagd of zit jaar jaar niet zoveel te eten willen halen
Ze hebben altijd over voor 4 dagen
En sowieso eet ik nooit veel tijdens kerst
Mensen in DTS moet je soms motiveren iets te gaan doen met hun levenquote:Op donderdag 24 december 2020 14:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
wat zielig voor de mensen die niks te doen hebben met kerst
je kan het eerst allemaal afbakken op tafel en dan in de koelkast nog een paar dagen bewaren. Lekker voor op brood of door een salade ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon wat in de vriezen doen, want als eenmaal op tafel staat.. kan het weg gooien en dat is zonde
ze hebben nu minder ingekocht. Dus ze hebben geluisterdquote:Op donderdag 24 december 2020 14:08 schreef X-23 het volgende:
[..]
Hebben ze geen buren die er wat mee kunnen?
Juistquote:Op donderdag 24 december 2020 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
alles wat je meer eet is minder drank die er in past
👊quote:Op donderdag 24 december 2020 14:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ze hebben nu minder ingekocht. Dus ze hebben geluisterd
[..]
Juist
Jaja.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen in DTS moet je soms motiveren iets te gaan doen met hun leven
Het lijkt mij ook heel sterk en doen ze het wel dan maken we toch gewoon een alternatieve DTSquote:Op donderdag 24 december 2020 14:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar ik denk dat het een geintje is hoor
En ze was net naar de winkel geweest voor ze naar haar werk ging en het te horen kreegquote:
Dat zei ik ook al, open gewoon DTS 2.0 maar dan zonder puntenquote:Op donderdag 24 december 2020 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook heel sterk en doen ze het wel dan maken we toch gewoon een alternatieve DTS
Feestvieren met imaginaire vriendinnen?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen in DTS moet je soms motiveren iets te gaan doen met hun leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |