Er zit geen extra sortering in als iemand gelijke punten heeftquote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mensen met gelijke punten staat de persoon met meer posts hoger als de persoon met minder posts.
Hey Mikey, voel je je al wat beter?quote:
Dat is ellendequote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef Fogel het volgende:
Godver, net bij een winkel met afhaalpunt geweest, kwam thuis en daar lag een afhaalbrief van de post, moet ik weer terug :’)
Boomhut?quote:
Irritant vooral, berg af, berg op. Heb betere dingen te doen... zoals in een stoel hangenquote:
en uren spammenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Irritant vooral, berg af, berg op. Heb betere dingen te doen... zoals in een stoel hangen
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Irritant vooral, berg af, berg op. Heb betere dingen te doen... zoals in een stoel hangen
Afhaalbrievenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef Fogel het volgende:
Godver, net bij een winkel met afhaalpunt geweest, kwam thuis en daar lag een afhaalbrief van de post, moet ik weer terug :’)
Ja, dat ook.quote:
Denken is niet goed voor je.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:43 schreef MCH het volgende:
[..]
AfhaalbrievenIk dacht dat Norge Post wel wat moderner zou zijn.
Jawel verkouden nog en ben alleen vandaag maar morgen kerst vieren.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mikey, voel je je al wat beter?
Heb je al een staaf in je keel gehad #huehuequote:Op donderdag 24 december 2020 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel verkouden nog en ben alleen vandaag maar morgen kerst vieren.
Gelukkig was de test goed en mag je gewoon bezoek ontvangen.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel verkouden nog en ben alleen vandaag maar morgen kerst vieren.
Kloptquote:Op donderdag 24 december 2020 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig was de test goed en mag je gewoon bezoek ontvangen.
En terwijl jij toch veilig bent.quote:
Toch veel beter beetje lekker alleen chillenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En terwijl jij toch veilig bent.
Ik heb ook niemand hoor. Normaal wel dit jaarbewust gekozen voor niet
Vind het ook niet erg hoor.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Toch veel beter beetje lekker alleen chillen
Zeker in deze tijdquote:Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Toch veel beter beetje lekker alleen chillen
Ik neem geen risico meer.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En terwijl jij toch veilig bent.
Ik heb ook niemand hoor. Normaal wel dit jaarbewust gekozen voor niet
ik ga wijn drinken en eten en bordspelletje spelenquote:
Snap ik. Krijg net foontjuh. Dochter moet in quarantaine college positief getest en ze heeft er mee samen gewerkt. Dus ook de patienten daar moeten in quarantaine. Die vrouw heeft het nu voor de tweede keer in april had ze het ook al.quote:
Vervelend idd. Heeft ze zelf geen klachten?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Krijg net foontjuh. Dochter moet in quarantaine college positief getest en ze heeft er mee samen gewerkt. Dus ook de patienten daar moeten in quarantaine. Die vrouw heeft het nu voor de tweede keer in april had ze het ook al.
Maar goed dus dat ik niets heb afgesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |