veel te koudquote:Op donderdag 24 december 2020 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naakt op een elandenvel voor de kachel liggen met een goed glas drank...
Ik wil een keer naar IJslandquote:Op donderdag 24 december 2020 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer naar Noorwegen of Zweden willen voor de sneeuw
WIntersport gaat mij niet meer lukken
Altijd wel willen doen maar met een slechte rug leek mij dat geen goed idee
Je moet er weer even aan wennen dat je mee telt Alhoe wel jij ook zonder punten omhoog klimtquote:
Hoe stook je een kachel koud?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
veel te koud
[..]
Ik wil een keer naar IJsland2 dagen ofzo
Op zich wil ik best op vakantie naar de sneeuw, maar niet te lang
Blijft raarquote:Op donderdag 24 december 2020 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er weer even aan wennen dat je mee telt Alhoe wel jij ook zonder punten omhoog klimt
You are the best
Ja, het is dat je het gisteren zei er uit te zijn.quote:
Als de kachel op 50 graden staat dan wil ik best naat op een velletje gaan liggenquote:
Klopt ja.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is dat je het gisteren zei er uit te zijn.
[me=DerRabbit][begint met de kachel op te stoken/me]quote:Op donderdag 24 december 2020 11:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als de kachel op 50 graden staat dan wil ik best naat op een velletje gaan liggen
Wat wil hij dan?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:40 schreef Dotteke het volgende:
@:Mrsloveable wat vindt jij er nu van wat Paul wil?
Ik ken het wel, maar drink dat spul eigenlijk nooitquote:Op donderdag 24 december 2020 11:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar fresh rade het aan
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[me=DerRabbit][begint met de kachel op te stoken/me]
LIEFIE ER IS NIETS AAN DE HANDquote:
Mijn zusje vond 30 al voldoendequote:Op donderdag 24 december 2020 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[me=DerRabbit][begint met de kachel op te stoken/me]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |