inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bliksem![]()
dat verandert de zaak compleet!
we gunnen elkaar het licht in de ogen niet blijkbaarquote:Op donderdag 24 december 2020 11:47 schreef mootie het volgende:
Wat zou eigenlijk de ‘reden’ zijn om te sluiten? Angst om punten voor anderen?
als je nou gewoon terug leest naar de post van @Paul waarin hij dat roept weet je allesquote:Op donderdag 24 december 2020 11:47 schreef mootie het volgende:
Ik zou wel een keer naar Noorwegen of Zweden willen voor de sneeuwquote:Op donderdag 24 december 2020 11:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk, wintersport ook niks voor mij
Ik heb niet voor niets een jaar in Tenerife gewoond
[..]
Nee en nee
[..]
Dan nog![]()
Ik ben gewoon koukleum ook
Lekker! Waar serveer je het bij?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
jawel, als ik geen uien snij kan ik geen marmalade er van maken
Mensen van hun verslaving afkrijgen en dat ze zich op Kerst kunnen concentrerenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:47 schreef mootie het volgende:
Dan kan je beter heel Fok sluiten.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:47 schreef mootie het volgende:
niet de mijne in ieder gevalquote:
Een deel ervan ja.quote:
Ik weet het nog niet, normaal als ik aan het werk ben heb ik overal zin in maar nu ik veel vrije tijd heb weet ik het niet meerquote:
We go al down togetherquote:
Gekkerd ben je ook.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen van hun verslaving afkrijgen en dat ze zich op Kerst kunnen concentreren
Dat is raarquote:Op donderdag 24 december 2020 11:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, normaal als ik aan het werk ben heb ik overal zin in maar nu ik veel vrije tijd heb weet ik het niet meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |