Toppiequote:Op donderdag 24 december 2020 12:09 schreef Paul het volgende:
Dts gaat dicht om 000 uur en weer open op 27 december!
Slecht ideequote:Op donderdag 24 december 2020 12:09 schreef Paul het volgende:
quote:
Heb ff Yvonne gemaild om te vragenquote:
Dan open ik DTS topic 2.0quote:Op donderdag 24 december 2020 12:09 schreef Paul het volgende:
Dat vinden ze in bagger niet zo leuk denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:09 schreef Paul het volgende:
Hehe, watjequote:Op donderdag 24 december 2020 12:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahahaha
[..]Owjee, ik mag niet vliegen
Is juist goed.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:12 schreef X-23 het volgende:
[..]
Dat vinden ze in bagger niet zo leuk denk ik.
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:12 schreef X-23 het volgende:
[..]
Dat vinden ze in bagger niet zo leuk denk ik.
Nietus.quote:
Als je het nou dicht doet tot 1 januari, dan kan @jippiee hier even stofzuigen en de spinnenwebben weghalen.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:09 schreef Paul het volgende:
kan jij even punten telling stop zetten alles opgelostquote:Op donderdag 24 december 2020 12:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je het nou dicht doet tot 1 januari, dan kan @:jippiee hier even stofzuigen en de spinnenwebben weghalen.
Midden-Noorwegen.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ff Yvonne gemaild om te vragen
quote:
Sommige mensen hebben een levenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vind het geen slecht idee er is meer als dts
Fok is groter als dtsquote:Op donderdag 24 december 2020 12:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven
Kloptquote:Op donderdag 24 december 2020 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fok is groter als dts
klopt liefie we gaan samen eten en naar familie met Kerst liefiequote:
ik zag voor me dat mensen met Kerst hier de hele dag zitten, dat kan niet, ze moeten wat nuttigs doen met Kerst, zoals naar mensen toe enzoquote:Op donderdag 24 december 2020 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar waarom een topic op slot gooien
Dat doen ze ook echt wel hoor.. en andere topics dan daar zitten misschien ook wel mensen de hele dagquote:Op donderdag 24 december 2020 12:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zag voor me dat mensen met Kerst hier de hele dag zitten, dat kan niet, ze moeten wat nuttigs doen met Kerst, zoals naar mensen toe enzo
Corona! Je wil mensen ziek maken! Schandelijk!quote:Op donderdag 24 december 2020 12:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zag voor me dat mensen met Kerst hier de hele dag zitten, dat kan niet, ze moeten wat nuttigs doen met Kerst, zoals naar mensen toe enzo
Ik heb ook nog een paar sokken bij je laten liggenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geeft niks, je kan niet alles onthouden he
Oh waren die van jouw?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar sokken bij je laten liggen
druk in de keukenquote:
Dat heb ik nog niet gevonden danquote:Op donderdag 24 december 2020 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fok is groter als dts
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Maanlichtquote:
konden ze uit zichzelf rechtop staan voordat je ze ging wassen?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh waren die van jouw?Heb ze uit gewassen en liggen hier in de kast
Prima.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Lijkt mij wel mooi. Maar nog steeds te koud![]()
Ik ga voor de Canarische eilanden goed?
beter kijken schatquote:Op donderdag 24 december 2020 12:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gevonden dan
quote:
Neequote:Op donderdag 24 december 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maanlicht
[..]
konden ze uit zichzelf rechtop staan voordat je ze ging wassen?
ik ben ook al bezig.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen voor 1e kerstdag.
hey foefiequote:
DTS is meer dan genoegquote:Op donderdag 24 december 2020 12:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
beter kijken schat
Ook al zo'n fan van fistenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben ook al bezig.
Straks de kalkoen voorbereiden.
En lekker m'n handen er in rammen
Woord gehouden zag ik, lekker wat punten gepaktquote:
ja 60 + en ook @Mario heb ik er ruim 40 gegundquote:Op donderdag 24 december 2020 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woord gehouden zag ik, lekker wat punten gepakt
Is het daar warm?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prima.
Of Malta? Als dingen meezitten ga ik daar in maart heen.
Ze klagen en lopen in pelsjassen als het 15 graden is...quote:
Mogen bij jullie wel meer dan drie mensen op bezoek komen Fogel?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:22 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo een keer de voorbereidingen van een porchetta doen.
Oeh porchettaquote:Op donderdag 24 december 2020 12:22 schreef Fogel het volgende:
Geen idee, is dit jaar ook niet relevant voor me.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen bij jullie wel meer dan drie mensen op bezoek komen Fogel?
citrusvruchtengelei, frambozencoulis en panna cota ga ik zo even maken en daarna alvast champignons snijden voor de beef wellingtonquote:Op donderdag 24 december 2020 12:22 schreef Fogel het volgende:
zo groot is de kalkoen ook weer niet, is maar een kleintje van net geen 4 kiloquote:
O nou beter dan toch, wens je alvast hele fijne dagenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, is dit jaar ook niet relevant voor me.
oke let's go!quote:Op donderdag 24 december 2020 12:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze klagen en lopen in pelsjassen als het 15 graden is...
Kan je chamipignons wel in voren snijden. Durf dat eigenlijk nooitquote:Op donderdag 24 december 2020 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
citrusvruchtengelei, frambozencoulis en panna cota ga ik zo even maken en daarna alvast champignons snijden voor de beef wellington
maar dat is weer om zonder jas rond te lopenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze klagen en lopen in pelsjassen als het 15 graden is...
Goed bezig!quote:Op donderdag 24 december 2020 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
citrusvruchtengelei, frambozencoulis en panna cota ga ik zo even maken en daarna alvast champignons snijden voor de beef wellington
in turkije ook als iets afkoelt lopen ze in winterjassen daarquote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dat is weer om zonder jas rond te lopen
OOk al zo kook wonder?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed bezig!
Frambozencoulis ga ik ook maken, voor bij de ‘riskrem’ (soort van rijstenpap met slagroom, klassiek noors kerstdessert)
Ik hoop dat je hele fijne dagen hebtquote:Op donderdag 24 december 2020 12:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in turkije ook als iets afkoelt lopen ze in winterjassen daar![]()
![]()
![]()
In tenerife liepen ze in het noorden ook in een winterjasquote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dat is weer om zonder jas rond te lopen
Komt goed hebben vandaag kerstdiner morgen brunch erna vier ik het met 12 bewonersquote:Op donderdag 24 december 2020 12:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hele fijne dagen hebt
Superquote:Op donderdag 24 december 2020 12:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Komt goed hebben vandaag kerstdiner morgen brunch erna vier ik het met 12 bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nu ook 1 die als hij hier naar buiten moet loopt te wenenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In tenerife liepen ze in het noorden ook in een winterjas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |