Ze klagen en lopen in pelsjassen als het 15 graden is...quote:
Mogen bij jullie wel meer dan drie mensen op bezoek komen Fogel?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:22 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo een keer de voorbereidingen van een porchetta doen.
Oeh porchettaquote:Op donderdag 24 december 2020 12:22 schreef Fogel het volgende:
Geen idee, is dit jaar ook niet relevant voor me.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen bij jullie wel meer dan drie mensen op bezoek komen Fogel?
citrusvruchtengelei, frambozencoulis en panna cota ga ik zo even maken en daarna alvast champignons snijden voor de beef wellingtonquote:Op donderdag 24 december 2020 12:22 schreef Fogel het volgende:
zo groot is de kalkoen ook weer niet, is maar een kleintje van net geen 4 kiloquote:
O nou beter dan toch, wens je alvast hele fijne dagenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, is dit jaar ook niet relevant voor me.
oke let's go!quote:Op donderdag 24 december 2020 12:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze klagen en lopen in pelsjassen als het 15 graden is...
Kan je chamipignons wel in voren snijden. Durf dat eigenlijk nooitquote:Op donderdag 24 december 2020 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
citrusvruchtengelei, frambozencoulis en panna cota ga ik zo even maken en daarna alvast champignons snijden voor de beef wellington
maar dat is weer om zonder jas rond te lopenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze klagen en lopen in pelsjassen als het 15 graden is...
Goed bezig!quote:Op donderdag 24 december 2020 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
citrusvruchtengelei, frambozencoulis en panna cota ga ik zo even maken en daarna alvast champignons snijden voor de beef wellington
in turkije ook als iets afkoelt lopen ze in winterjassen daarquote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dat is weer om zonder jas rond te lopen
OOk al zo kook wonder?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed bezig!
Frambozencoulis ga ik ook maken, voor bij de ‘riskrem’ (soort van rijstenpap met slagroom, klassiek noors kerstdessert)
Ik hoop dat je hele fijne dagen hebtquote:Op donderdag 24 december 2020 12:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in turkije ook als iets afkoelt lopen ze in winterjassen daar![]()
![]()
![]()
In tenerife liepen ze in het noorden ook in een winterjasquote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dat is weer om zonder jas rond te lopen
Komt goed hebben vandaag kerstdiner morgen brunch erna vier ik het met 12 bewonersquote:Op donderdag 24 december 2020 12:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hele fijne dagen hebt
Superquote:Op donderdag 24 december 2020 12:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Komt goed hebben vandaag kerstdiner morgen brunch erna vier ik het met 12 bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nu ook 1 die als hij hier naar buiten moet loopt te wenenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In tenerife liepen ze in het noorden ook in een winterjas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |