Midden-Noorwegen.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ff Yvonne gemaild om te vragen
quote:
Sommige mensen hebben een levenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vind het geen slecht idee er is meer als dts
Fok is groter als dtsquote:Op donderdag 24 december 2020 12:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven
Kloptquote:Op donderdag 24 december 2020 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fok is groter als dts
klopt liefie we gaan samen eten en naar familie met Kerst liefiequote:
ik zag voor me dat mensen met Kerst hier de hele dag zitten, dat kan niet, ze moeten wat nuttigs doen met Kerst, zoals naar mensen toe enzoquote:Op donderdag 24 december 2020 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar waarom een topic op slot gooien
Dat doen ze ook echt wel hoor.. en andere topics dan daar zitten misschien ook wel mensen de hele dagquote:Op donderdag 24 december 2020 12:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zag voor me dat mensen met Kerst hier de hele dag zitten, dat kan niet, ze moeten wat nuttigs doen met Kerst, zoals naar mensen toe enzo
Corona! Je wil mensen ziek maken! Schandelijk!quote:Op donderdag 24 december 2020 12:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zag voor me dat mensen met Kerst hier de hele dag zitten, dat kan niet, ze moeten wat nuttigs doen met Kerst, zoals naar mensen toe enzo
Ik heb ook nog een paar sokken bij je laten liggenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geeft niks, je kan niet alles onthouden he
Oh waren die van jouw?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar sokken bij je laten liggen
druk in de keukenquote:
Dat heb ik nog niet gevonden danquote:Op donderdag 24 december 2020 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fok is groter als dts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |