quote:Op donderdag 24 december 2020 04:06 schreef dud0r het volgende:
Liggen jullie ook zo lekker te hoesten?
Ik hoop dat het niks ernstigs is,beterschap.quote:Op donderdag 24 december 2020 04:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, pijn in mijn strot ook
Slaap lekker.quote:Op donderdag 24 december 2020 04:08 schreef dud0r het volgende:
Oke. Snoepje voor de keel genomen. Ik ga weer proberen te slapen ipv mezelf wakker hoesten.
Tot straks
Lekker slipe.quote:Op donderdag 24 december 2020 04:08 schreef dud0r het volgende:
Oke. Snoepje voor de keel genomen. Ik ga weer proberen te slapen ipv mezelf wakker hoesten.
Tot straks
Ja zondag alquote:
Is het niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 04:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat het niks ernstigs is,beterschap.
Trusten dudquote:Op donderdag 24 december 2020 04:08 schreef dud0r het volgende:
Tot straks
Je bent zelf lekker.quote:
Nou, ik heb het er niet zo op. Liever langer lichtquote:Op donderdag 24 december 2020 04:12 schreef Haags het volgende:
Donkere dagen voor kerst, het heeft wel wat.
Ja, dat zekers. Zal iedereen wel geënt zijn ookquote:Op donderdag 24 december 2020 04:16 schreef Haags het volgende:
maar de zomer kijk ik ook wel weer naar uit. Bijna hopende dat dat kut corona velen malen minder is.
Behalve de wappiesquote:Op donderdag 24 december 2020 04:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dat zekers. Zal iedereen wel geënt zijn ook
Oke. Ik speel nog maar een jaarquote:Op donderdag 24 december 2020 04:22 schreef Haags het volgende:
Ben het wel gewend van vroeger van hem
Ja dat zie ikquote:Op donderdag 24 december 2020 04:22 schreef Haags het volgende:
Haha ja sinds die tijd veel veranderd.
Nee heb het extreem laat gemaakt vriendinnetje zie ik komende twee dagen niet waren lang aan de telefoon.quote:
Gezellig, telefoonsex?quote:Op donderdag 24 december 2020 04:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee heb het extreem laat gemaakt vriendinnetje zie ik komende twee dagen niet waren lang aan de telefoon.
Goed gesprek welquote:
Dan ga je toch nog ff.quote:Op donderdag 24 december 2020 04:27 schreef PlymouthFury het volgende:
Klaarwakker Gvd. Had liever geslapen.
Hoezo nietquote:Op donderdag 24 december 2020 04:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Score klopt trouwens niet @:devzero
ik heb even veel punten als mevrouwquote:
Als ze een Feyenoord supporter is kan Mikey haar TR'en en haar op basis van haar voorkeur uit de de lijst laten halenquote:
X-23 aka laura kiney is een vrouwelijke kloon van Wolverine uit de x-men comics die voor het eerst verscheen in x-men evolutions bedacht door kyle en yost zou vreemd zijn als de user dan een man is.quote:
Oh ja weet ik het.quote:Op donderdag 24 december 2020 04:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
X-23 aka laura kiney is een vrouwelijke kloon van Wolverine uit de x-men comics die voor het eerst verscheen in x-men evolutions bedacht door kyle en yost zou vreemd zijn als de user dan een man is.
Gelukkig welquote:Op donderdag 24 december 2020 04:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Belangrijk. En gezellig natuurlijk. Is het dik aan?
Boeiend, elke Feyenoord supporter is automagisch een vrouw want ballen hebben ze nietquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 04:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Boeiend, elke Feyenoord supporter is automagisch een vrouw want ballen hebben ze niet
Lekker slipe.quote:
Snap ik vreemde actie om club legendes als Immers en beugelsdijk weg te doenquote:Op donderdag 24 december 2020 04:35 schreef Haags het volgende:
Dat hele voetbal boeit me geen reet meer.
Begon daarvoor al hoor.quote:Op donderdag 24 december 2020 04:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snap ik vreemde actie om club legendes als Immers en beugelsdijk weg te doen
Sowieso een fuck geven om voetbal is al een dood zondequote:Op donderdag 24 december 2020 04:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snap ik vreemde actie om club legendes als Immers en beugelsdijk weg te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |