quote:Op donderdag 24 december 2020 04:06 schreef dud0r het volgende:
Liggen jullie ook zo lekker te hoesten?
Ik hoop dat het niks ernstigs is,beterschap.quote:Op donderdag 24 december 2020 04:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, pijn in mijn strot ook
Slaap lekker.quote:Op donderdag 24 december 2020 04:08 schreef dud0r het volgende:
Oke. Snoepje voor de keel genomen. Ik ga weer proberen te slapen ipv mezelf wakker hoesten.
Tot straks
Lekker slipe.quote:Op donderdag 24 december 2020 04:08 schreef dud0r het volgende:
Oke. Snoepje voor de keel genomen. Ik ga weer proberen te slapen ipv mezelf wakker hoesten.
Tot straks
Ja zondag alquote:
Is het niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 04:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat het niks ernstigs is,beterschap.
Trusten dudquote:Op donderdag 24 december 2020 04:08 schreef dud0r het volgende:
Tot straks
Je bent zelf lekker.quote:
Nou, ik heb het er niet zo op. Liever langer lichtquote:Op donderdag 24 december 2020 04:12 schreef Haags het volgende:
Donkere dagen voor kerst, het heeft wel wat.
Ja, dat zekers. Zal iedereen wel geënt zijn ookquote:Op donderdag 24 december 2020 04:16 schreef Haags het volgende:
maar de zomer kijk ik ook wel weer naar uit. Bijna hopende dat dat kut corona velen malen minder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |