SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Petersen niks? Heb je afgelopen jaar wel gekeken pikquote:Op woensdag 23 december 2020 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Gerwen v Evans
Cullen v Clayton
Chisnall v Noppert
Van den Bergh v Wattimena
Lowe v Petersen
Anderson v Suljovic
Van Duijvenbode v Hunt
Durrant v Baggish
Wright v Clemens
Ratajski v Whitlock
Wade v Bunting
Huybrechts v Searle
Price v Dolan
De Sousa v King
Aspinall v Van der Voort
Gurney v Dobey
Petersen Lowe is jammer, allebei 3x niks maar gezien t recente niveau van Petersen ga ik voor Lowe
Hij vertelde bij Sky dat hij geen druk voelt, want fulltime job erbij etc etc. Prima gozer.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
Een bescheiden, prima reactie van Jesen.
Daarom ook mass respect naar King GOD die hoeft NIET te werken, maar blijft er paar dagen bij werken, want wil wat te doen hebben genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Mooi man, de nummer vier van de wereld eruit geknald door een bouwvakker die darter erbij doet
Recente niveau zeg ik ;-) In de zomerperiode fantastisch, laatste paar maanden weer wat aan t inzakken.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Petersen niks? Heb je afgelopen jaar wel gekeken pikGooide onder andere MvG eraf met 6-0 en 108 gemiddeld ofzoiets.
Hahahaha dat is wel genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
@:poepz0r hoorde je dat, Lowe heeft een muntje opgegooid om te bepalen of hij in ging schrijven voor Q-School (lol).
Nuanceert nu ook eerlijk (afwezigheid publiek)quote:Op woensdag 23 december 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
Een bescheiden, prima reactie van Jesen.
Ground managerquote:Op woensdag 23 december 2020 23:23 schreef Pino112 het volgende:
Builder? Gewoon bouwvakker neem ik aan?
Tottenham op weg naar de eerste prijs in 35913295 jaarquote:
De Sousa moet ook gewoon winnen en niet King. Won de Grand Slam nog he.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Recente niveau zeg ik ;-) In de zomerperiode fantastisch, laatste paar maanden weer wat aan t inzakken
Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 23 december 2020 23:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tottenham op weg naar de eerste prijs in 35913295 jaar
Als we het allemaal gaan hypen kunnen we lachen om de zoveelste verloren prijsquote:
Verdediging mokerslecht.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als we het allemaal gaan hypen kunnen we lachen om de zoveelste verloren prijs
Bully Boy was dan nog meer geflipt.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nuanceert nu ook eerlijk (afwezigheid publiek)
liever een kersttrui dan zo’n narrenpak van hem.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:26 schreef Vriezzer het volgende:
Zjak voelt zich te goed voor een kersttrui.
Die is nu zijn vrouw aan het slaan genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bully Boy was dan nog meer geflipt.
Ze zijn niet verkrijgbaar in zijn maat.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:26 schreef Vriezzer het volgende:
Zjak voelt zich te goed voor een kersttrui.
Staan telefoonnummers op van kinderen uit de buurt genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Die tattoo op zn hand is enorm lelijk
Jelle L leest aandachtig meequote:Op woensdag 23 december 2020 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staan telefoonnummers op van kinderen uit de buurt genot.
Toppunt van being a tokkie.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Wright-Clemens en Cullen-Clayton staan nu allebei als eerste avondpartijquote:Op woensdag 23 december 2020 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
Op Live Dartsdata worden de eerste wedstrijden ingeladen zie ik
Zondag sowieso Ratajski v Whitlock en Huybrechts v Searle als eerste twee duels in de middag
Anti lange haren dus.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
Op Live Dartsdata worden de eerste wedstrijden ingeladen zie ik
Zondag sowieso Ratajski v Whitlock en Huybrechts v Searle als eerste twee duels in de middag
Over wie roddelen wij?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Ja, eens. Zonder dat zag het er nog wel prima uit.quote:
Die kans acht ik behoorlijk groot.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:34 schreef BB-King het volgende:
Hopelijk krijgen we weer de meloenen van Tatjana te zien.
Ja dit heb ik dus ook, behalve dat ik Evans nog heb. Moet je Wright of MvG eruit gaan pleurenquote:Op donderdag 24 december 2020 00:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sunday December 27
Afternoon Session (1200 GMT)
3x Third Round
Krzysztof Ratajski v Simon Whitlock
Kim Huybrechts v Ryan Searle
Dimitri Van den Bergh v Jermaine Wattimena
Evening Session (1800 GMT)
3x Third Round
Joe Cullen v Jonny Clayton
Peter Wright v Gabriel Clemens
Michael van Gerwen v Ricky Evans
Juist wel prima, nu moet je tenminste een winnaar kiezen. Kun je verschil maken.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Eerste sessie is meteen kut voor pick m
Misschien zijn zij wel huiswaarts gekeerd omdat ze al speelde voordat dat hele gemuteerde virus ding een ding werd en moeten ze nu weer door de tests om de bubbel in te komen, terwijl de meeste anderen al weer in de bubbel zitten.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:46 schreef Slobeend het volgende:
Raar dat Gurney vs Dobey pas dinsdag is, dat waren één van de eersten die speelden.
Jellequote:Op woensdag 23 december 2020 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
@:tja77 staat graag bij de speeltuin
Haha, bij mij was al het darten kijken juist een beetje de zinnen verzetten van wat gek genoeg mijn drukste kerstvakantie in jaren isquote:Op woensdag 23 december 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende: [..] Even de zinnen verzetten na alle sport en voetbal is wel nodig bij mij
.
#werkenbijdeNOSquote:Lowe geldt als een goede amateurdarter, maar dat weerhield hem er niet van dit jaar mee te doen aan de Qualifying School, een serie toernooien waar een startbewijs voor de eerste ronde van het WK afgedwongen kan worden.
Is toch leuk dat zo'n amateurdarter op z'n 48e Qualifying School gaat doen en daarmee een WK ticket scoort.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:42 schreef heywoodu het volgende:
Jason Lowe naar de derde ronde, jezus. Veel saaier komen ze niet hoor
Hoe kan dat zo laag zijn? Wat kijkt iedereen dan joh buiten voetbal natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Kijkcijfers woensdag 23 december
Darts middag: 158.000 gemiddeld
Darts avond: 224.000 gemiddeld
Wel gek dat Aaron Beeney niet mee doet dan.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Is toch leuk dat zo'n amateurdarter op z'n 48et Qualifying School gaat doen en daarmee een WK ticket scoort.
Dat lijkt heel weinig ja. Heeft iemand cijfers van de laatste jaren bij de hand voor een vergelijking?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Kijkcijfers woensdag 23 december
Darts middag: 158.000 gemiddeld
Darts avond: 224.000 gemiddeld
Het zwarte gat, het grote niets. Het is er.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Immer onnodige pauze in schema![]()
Erg jammer
trainen trainen trainen maniquote:
Veel vaste kijkers van de afgelopen jaren zijn aan kerona overleden.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat lijkt heel weinig ja. Heeft iemand cijfers van de laatste jaren bij de hand voor een vergelijking?
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Veel vaste kijkers van de afgelopen jaren zijn aan kerona overleden. kijken niet op TV maar via internet.
Ik kijk ook meer darten via internet dan via tv dan voorheen jaquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik kijk ook meer darten via internet dan via tv dan voorheen
Hipstersquote:
Stop! Politie, Idioten op de weg, Flodder en Pawn Starsquote:Op donderdag 24 december 2020 12:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat moeten we nu kijken om 13:00
drie dagen aan een stuk?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Stop! Politie, Idioten op de weg, Flodder en Pawn Stars
Morgen een Spiderman marathon in de avond!quote:
Was "Op wie zet jij je geld nu?" ook niet geweest?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
@:JR-Style-93 de bingokaart moet nodig bijgewerkt:
• Cross neemt de tijd
• Barney kaart gezet
• Dikke dame zingt
• Twee keer goeie marker
Niet gehoord (maar ik was er dan gistermiddag niet)quote:Op donderdag 24 december 2020 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was "Op wie zet jij je geld nu?" ook niet geweest?
Misschien weet @Szura of @Tagliano dit nog.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Niet gehoord (maar ik was er dan gistermiddag niet)
Kan, heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was "Op wie zet jij je geld nu?" ook niet geweest?
Morgenavond kan je gezellig kijken naar All You Need Is Love Kerstspecialquote:
Waarom zou je allemaal meuk op televisie moeten kijken?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgenavond kan je gezellig kijken naar All You Need Is Love Kerstspecial
En daarna film Huisvrouwen bestaan niet. Uitmuntende kwaliteit weer bij RTL 4. Bij RTL 7 Spider-Man marathon met 20045235839 reclameblokken.
Sterkte aan de nabestaanden
Ga ik ook niet doen uiteraardquote:Op donderdag 24 december 2020 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je allemaal meuk op televisie moeten kijken?
Blijft geweldig hoe iedereen op deze kaart afgebeeld ongeveer belachelijk wordt gemaakt maar ze t stuk voor stuk hebben geretweetquote:
Inclusief Yannickquote:Op donderdag 24 december 2020 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Blijft geweldig hoe iedereen op deze kaart afgebeeld ongeveer belachelijk wordt gemaakt maar ze t stuk voor stuk hebben geretweet
Ik zie dat ie alleen gedeeld is bij Zjak. Of mis ik iets?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht
geretweet of geliked bedoelde ik.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie dat ie alleen gedeeld is bij Zjak. Of mis ik iets?
Niet geweestquote:Op donderdag 24 december 2020 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien weet @:Szura of @:Tagliano dit nog.
wie de fuk is Rick Veugelersquote:Op donderdag 24 december 2020 12:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op zich best goede namen. Op Mike Zuydwijk En Jack Twedell na
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
"marker" even met de markerOog voor detail
Femke Halsema ook?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Blijft geweldig hoe iedereen op deze kaart afgebeeld ongeveer belachelijk wordt gemaakt maar ze t stuk voor stuk hebben geretweet
Verstandig.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen uiteraard
Die darters niet hoor. En Daniella Alfree helaas ook niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh dacht in de middagsessie met Teun en Martijn.quote:
Het is eindelijk aangepastquote:Op donderdag 24 december 2020 10:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het staat er al verkeerd sinds gisteren![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)unt-tegen-smith.html
Dat is een heel klein stapje in de goede richting. Je komt er niet eens per definitie bij de PC finals mee. Eigenlijk ben je alleen zeker van de UK Open.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is eindelijk aangepast
Lowe geldt als een goede amateurdarter, maar dat weerhield hem er niet van dit jaar mee te doen aan de Qualifying School, een serie toernooien waarin een felbegeerd toegangsbewijs voor de grote dartsevenementen afgedwongen kan worden
FeyenoordTM is KuipStront op alle fronten voorbij.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef De_Kraam het volgende:
Doet me denken aan KuipTalk, ook zo'n kutaccount. Weten die mensen dat Twitter tegenwoordig een vertaalknop heeft?
Ik snap sowieso de constructie al niet: waarom de ‘maar dat weerhield hem niet’ na het feitje dat hij een goede amateurdarter is? Als hij een goede amateurdarter is, lijkt het me juist logisch dat hij een poging waagt op Q-school.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is eindelijk aangepast
Lowe geldt als een goede amateurdarter, maar dat weerhield hem er niet van dit jaar mee te doen aan de Qualifying School, een serie toernooien waarin een felbegeerd toegangsbewijs voor de grote dartsevenementen afgedwongen kan worden
Schele kut!quote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Announce bingo update. @:jr-style-93
Feyenoordquote:Op donderdag 24 december 2020 14:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FeyenoordTM is KuipStront op alle fronten voorbij.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef De_Kraam het volgende:
Doet me denken aan KuipTalk, ook zo'n kutaccount. Weten die mensen dat Twitter tegenwoordig een vertaalknop heeft?
Volgens de vaste volgers stond die er niet op.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zie het nu staan ja.
Op wie zet je je geld nu mist nog.
Teun en Zijtaids hadden het er wel over.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens de vaste volgers stond die er niet op.
Had ik het dus toch goed gehoord.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Teun en Zijtaids hadden het er wel over.
Gewoon.
Die vaste volgers waren dan vast te druk met PoepGod.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed gehoord.
Neen, de wedstrijd zelf was onderhoudend genoeg, to say the leastquote:Op donderdag 24 december 2020 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben ze het bij Aspinall niet eens erover gehad dat hij bijna blut was?
En de PDPA qualifier als je nog niet geplaatst bent voor het wk.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:06 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat is een heel klein stapje in de goede richting. Je komt er niet eens per definitie bij de PC finals mee. Eigenlijk ben je alleen zeker van de UK Open.
Correct me if I'm wrong.
Gisteren al gedaan. Ik hoorde dat jij problemen hebt met mensen die dat met de feestdagen eten?quote:Op donderdag 24 december 2020 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je nog lekker rollade braden Zip?
Knappe jongen die mij tegenhoudt.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan. Ik hoorde dat jij problemen hebt met mensen die dat met de feestdagen eten?
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
Welnee. Als ik het maar niet hoef te eten. Het mag zelfs gewoon op tafel staan, vind ik ook niet erg. Maar doe mij maar wat andersquote:Op donderdag 24 december 2020 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan. Ik hoorde dat jij problemen hebt met mensen die dat met de feestdagen eten?
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
Daar zit Ben Heistee toch in met piepstemmetje?quote:Op donderdag 24 december 2020 15:34 schreef De_Kraam het volgende:
Floddergoden. Gemeenteraadsverkiezingen.
Denk het wel.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zit Ben Heistee toch in met piepstemmetje?
Volgens mij welquote:Op donderdag 24 december 2020 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien weet @:Szura of @:Tagliano dit nog.
Echt niet. Je moet naar speeldagen kijken i.p.v. data. WK duurt dit jaar tot 3 januari en niet 1 januariquote:
Nog steeds achter.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Echt niet. Je moet naar speeldagen kijken i.p.v. data. WK duurt dit jaar tot 3 januari en niet 1 januari
Dus we lopen slechts 5 topics achter
IK BEN PUURquote:Op donderdag 24 december 2020 17:15 schreef De_Kraam het volgende:
Ik wil de Raya docu nog eens zien.
In 2 dagen zijn we er al 6 ingelopenquote:Op donderdag 24 december 2020 17:19 schreef Vriezzer het volgende:
5 topics achter. Dat is niet niks.
Niemand heeft wat te doen deze kerst. Max 2 bezoekers biedt geen soelaas. Beetje met ouders of eigen gezin vieren. Alleen wappies gaan met 15 man een polonaise lopen door huis.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
Zonder DRT heeft Zippy's leven geen zin meer. Hele maatschappij is naar de klote, man.
En de roverheid DOET NIETSquote:Op donderdag 24 december 2020 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
Zonder DRT heeft Zippy's leven geen zin meer. Hele maatschappij is naar de klote, man.
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KWARTJE VAN KOK????
1000 EURO VAN RUTTE??
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:22 schreef De_Kraam het volgende:
Ik dacht dat Zippy een serieuze user was.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Zipportal is bezig de Haags van DRT te worden. En dat wil je niet.
Hij zit in een mindere fasequote:Op donderdag 24 december 2020 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zippy een serieuze user was.
Je eindscore is 799! Probeer je score te verbeteren.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:34 schreef wimderon het volgende:
Ik ga maar eens en rondje woonplaatsguesser spelen.
https://woonplaatsgame.wvd.io/
Ik had net 467quote:Op donderdag 24 december 2020 21:35 schreef wimderon het volgende:
Je eindscore is 431! Probeer je score te verbeteren.
En dan staat er druk op en dan winnen Gurney en Durrant gewoon weer. Maar ze zouden wel close moeten zijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
Sommige L32-wedstrijden zijn zo onvoorspelbaar dat het een coinflip / geluk met de dommen is als je de uitslag goed hebt. Gurney v Dobey, Durrant v Baggish..
Lewis is ook niet geweest. Bingokaart kan de papierversnipperaar in.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben ze het bij Aspinall niet eens erover gehad dat hij bijna blut was?
Is omdat er weinig geplaatste spelers al uit liggen. Pas 6.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weinig echt slechte potjes in ieder geval.
Ongeplaatste spelers allemaal 90+ met Kim als uitschieter. Kan me niet herinneren dat er zo weinig geglibberd werd in afgelopen jaren.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is omdat er weinig geplaatste spelers al uit liggen. Pas 6.
Dan is ie echt lastig ja. Ik kom zo gauw even niet verder dan 646.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:46 schreef wimderon het volgende:
Met woonplaatsen ipv gemeentes is het wel machtig moeilijk.
Ik vind Wattimena wel een Landal-vakantieganger. En dan iedere avond een vadsige steak naar binnen werken in het parkrestaurant.quote:
Steak is toch heel mager vlees juist?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vind Wattimena wel een Landal-vakantieganger. En dan iedere avond een vadsige steak naar binnen werken in het parkrestaurant.
Die commentatoren zwammen meestal wel zoveel onzin dat ze best nog uitstapjes kunnen maken.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lewis is ook niet geweest. Bingokaart kan de papierversnipperaar in.
Center Parcs heb je meer keuze, ook vaak All you can eat.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vind Wattimena wel een Landal-vakantieganger. En dan iedere avond een vadsige steak naar binnen werken in het parkrestaurant.
Nee, darters zijn ook mensen met families Lenny.quote:
FTFYquote:Op donderdag 24 december 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, darters zijn ook wèl mensen met families Lenny.
Die spelen nu gewoon een FIFA-toernooi in het hotel allen.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, darters zijn ook mensen met families Lenny.
Oh, erg teleurstellend. Had anders nog wel een potje meegepakt.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, darters zijn ook mensen met families Lenny.
27 december gaan we weer verder. 13:10. Er is een keer boxing day gedaan maar dat was waardeloos.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, erg teleurstellend. Had anders nog wel een potje meegepakt.
Ik noteer dit. Bedankt maat.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
27 december gaan we weer verder. 13:10. Er is een keer boxing day gedaan maar dat was waardeloos.
Traditie en van tradities moet je met je gore tengels afblijven begrepenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
Ik gooi er maar een hot take in: Boxing Day is zwaar overschat.
Een mening hebben ==/== gore tengels ergens aanzitten.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Traditie en van tradities moet je met je gore tengels afblijven begrepen
VAN TRADITIES BLIJF JE AF VERDOMMEquote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een mening hebben ==/== gore tengels ergens aanzitten.
Hoe kan je geen punten halen voor Hengeloquote:Op donderdag 24 december 2020 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Je eindscore is 69! Probeer je score te verbeteren.
Oude-Tonge: 27
Feanwâlden: 26
Hengelo: 10
Den Oever: 6
Zuidvelde: 0
Callantsoog: 0
Gorredijk: 0
Sirjansland: 0
Grootegast: 0
Ellecom: 0
@:poepz0r ^ 69 stukje puna
Je krijgt weinig mee van topografie in de bossen?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Je eindscore is 69! Probeer je score te verbeteren.
Oude-Tonge: 27
Feanwâlden: 26
Hengelo: 10
Den Oever: 6
Zuidvelde: 0
Callantsoog: 0
Gorredijk: 0
Sirjansland: 0
Grootegast: 0
Ellecom: 0
@:poepz0r ^ 69 stukje puna
Ik klikte een provincie te hoogquote:Op donderdag 24 december 2020 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan je geen punten halen voor Hengelo
Van 7 plaatsen had ik nog nooit gehoord. Er zijn dagen dat ik niet in dat kut Friesland kom.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je krijgt weinig mee van topografie in de bossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |