Ja dit heb ik dus ook, behalve dat ik Evans nog heb. Moet je Wright of MvG eruit gaan pleurenquote:Op donderdag 24 december 2020 00:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sunday December 27
Afternoon Session (1200 GMT)
3x Third Round
Krzysztof Ratajski v Simon Whitlock
Kim Huybrechts v Ryan Searle
Dimitri Van den Bergh v Jermaine Wattimena
Evening Session (1800 GMT)
3x Third Round
Joe Cullen v Jonny Clayton
Peter Wright v Gabriel Clemens
Michael van Gerwen v Ricky Evans
Juist wel prima, nu moet je tenminste een winnaar kiezen. Kun je verschil maken.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Eerste sessie is meteen kut voor pick m
Misschien zijn zij wel huiswaarts gekeerd omdat ze al speelde voordat dat hele gemuteerde virus ding een ding werd en moeten ze nu weer door de tests om de bubbel in te komen, terwijl de meeste anderen al weer in de bubbel zitten.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:46 schreef Slobeend het volgende:
Raar dat Gurney vs Dobey pas dinsdag is, dat waren één van de eersten die speelden.
Jellequote:Op woensdag 23 december 2020 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
@:tja77 staat graag bij de speeltuin
Haha, bij mij was al het darten kijken juist een beetje de zinnen verzetten van wat gek genoeg mijn drukste kerstvakantie in jaren isquote:Op woensdag 23 december 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende: [..] Even de zinnen verzetten na alle sport en voetbal is wel nodig bij mij
.
#werkenbijdeNOSquote:Lowe geldt als een goede amateurdarter, maar dat weerhield hem er niet van dit jaar mee te doen aan de Qualifying School, een serie toernooien waar een startbewijs voor de eerste ronde van het WK afgedwongen kan worden.
Is toch leuk dat zo'n amateurdarter op z'n 48e Qualifying School gaat doen en daarmee een WK ticket scoort.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:42 schreef heywoodu het volgende:
Jason Lowe naar de derde ronde, jezus. Veel saaier komen ze niet hoor
Hoe kan dat zo laag zijn? Wat kijkt iedereen dan joh buiten voetbal natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Kijkcijfers woensdag 23 december
Darts middag: 158.000 gemiddeld
Darts avond: 224.000 gemiddeld
Wel gek dat Aaron Beeney niet mee doet dan.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Is toch leuk dat zo'n amateurdarter op z'n 48et Qualifying School gaat doen en daarmee een WK ticket scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |